تامین سلامت اجتماعی نخستین انتظار مردم از دستگاه قضائی است
تامین سلامت اجتماعی نخستین انتظار مردم از دستگاه قضائی است
امام جمعه موقت سرخس گفت: تامین سلامت اجتماعی مردم نخستین انتظار مردم از دستگاه قضائی کشور است؛ کشور در حال پیشرفت و رونق کار نیازمند سلامت جامعه است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام علیرضا سیستانی، امام جمعه موقت سرخس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یادوخاطره شهدای هفتم تیر و دکتر آیت‌الله بهشتی اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های شهید بهشتی تشکیلاتی کار کردن این شهید بزرگوار بود.

امام جمعه موقت سرخس افزود: یکی از مهم‌ترین شئون حکومت اسلامی احقاق حق مظلومان است و دستگاه قضایی مقتدر و عدالت‌محور باید این شئون را محقق کند‌.

وی تصریح کرد: به فرموده حضرت امام راحل، حساس‌ترین مکان نظام دستگاه قضایی است و قوه قضائیه حلال بسیاری از مشکلات کشور است.

حجت‌الاسلام سیستانی به انتظارات مردم از دستگاه قضائی اشاره و تصریح کرد: تامین سلامت اجتماعی مردم نخستین انتظار مردم از دستگاه قضائی است؛ کشور در حال پیشرفت و رونق کار نیازمند سلامت جامعه است؛ از دستگاه قضایی سرخس در جهت تلاش برای سلامت جامعه شهرستان تقدیر داریم.

خطیب نماز جمعه موقت سرخس بیان کرد: انتظار دیگر مردم از دستگاه قضائی برقراری امنیت با کمک نیروهای نظامی و انتظامی است؛ با تلاش کارکنان خدوم دادگستری شهرستان و دستگاه‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، مشکلات امنیتی در شهرستان سرخس نداریم و جرائم هم کاهش پیدا کرده است.

امام جمعه موقت سرخس عدالت در جامعه را از دیگر انتظارت مردم از دستگاه قضائی برشمرد و بیان کرد: یکی از مشکلات مردم طولانی شدن روند پرونده‌ها است؛ زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دستگاه قضائی باید کوتاه‌تر است.

حجت‌الاسلام سیستانی در پایان با اشاره به هفته صرفه‌جویی آب و برق عنوان کرد: مردم شریف شهرستان در این رابطه با اداره برق و اّب همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/