باید جلوی مفاسدی که بنیان خانواده‌ها را از بین می‌برند با قدرت گرفته شود/ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حصار محکم این کشور هستند
باید جلوی مفاسدی که بنیان خانواده‌ها را از بین می‌برند با قدرت گرفته شود/ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حصار محکم این کشور هستند
امام جمعه سرخس گفت: از نیروی انتظامی و سردار رادان که طرح مقابله با بی‌حجابی را با هوشمندی اجرایی می‌کنند متشکریم؛ باید جلوی مفاسد که بنیان خانواده‌ها را از بین می‌برند با قدرت گرفته شود،باید تذکر لسانی را مهربانانه گسترش بدهیم و برخورد قانونی مرحله آخر باشد زیرا این مسئله با مهربانی قابل حل است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه اول اردیبهشت ۱۴۰۲ شهرستان سرخس با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: از ملت بصیر به خصوص مردم سرخس که نمایش قدرت و ایمان خود را در روز قدس به نمایش گذاشتند تشکر می‌کنم؛ مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس به مستکبران نشان دادند که ما در خط قرآن هستیم و با دشمنان خدا دشمن هستیم که در راس دشمنان خدا، اسرائیل غاصب است؛ ما در خط مقدم مبارزه با اسرائیل هستیم و به زودی قدس و فلسطین عزیز را آزاد می‌کنیم.

امام جمعه سرخس ادامه داد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حصار محکم این کشور هستند و از این نظام و کیان جانانه دفاع می‌کنند درحالیکه دشمنان ما در اوج ذلت و خواری قرار دارند.

وی افزود: دوقطبی‌های سیاسی که بعد از انتخابات در آمریکا به وجود آمده آنها را در ضعف شدید برده است؛ دوقطبی‌های سیاه و سفید و اختلافات طبقاتی باعث ضعف آنها شده و قدرت از غرب به شرق منتقل شده است و روابط ایران، چین و روسیه کشورهای عربی را نیز به این سمت کشانده است.

بختیاری تاکید کرد: از کید دشمنان نباید غافل شویم و نقطه اساسی تهدید را باید شناسایی کنیم و دشمنان همیشه نقشه‌های شوم بلند مدتی دارند؛ دشمنان می‌خواستند زن که مظهر حجاب و عفاف است را علیه نظام کنند و ارزش‌های ما را از بین ببرند.

خطیب جمعه سرخس اظهار کرد: از نیروی انتظامی و سردار رادان که طرح مقابله با بی‌حجابی را با هوشمندی اجرایی می‌کنند متشکریم؛ باید جلوی مفاسد که بنیان خانواده‌ها را از بین می‌برند با قدرت گرفته شود، بسیار کسانی که بدحجابی می‌کنند و نمی‌دانند نقشه دشمن است باید با بیان لین و مهربانی به سمت حجاب دعوت شود، باید تذکر لسانی را مهربانانه گسترش بدهیم و برخورد قانونی مرحله آخر است زیرا این مسئله با مهربانی قابل حل است.

وی به سالروز تاسیس سپاه پاسداران در سال ۵۸ اشاره و عنوان کرد: این نهاد مقدس لرزه بر اندام دشمنان ما انداخته است و در کنار دیگر نیروهای مسلح ما با قدرت و صلابت از نطام جمهوری اسلامی دفاع می‌کند و امید مستضعفان است.

بختیاری در خطبه اول نماز جمعه با بیان اینکه اصلی‌ترین سرمایه انسان محبت خدا است، گفت: انسان به هر اندازه که از محبت خدا بهره‌مند شده باشد سعادتمند است همانگونه که در دعای کمیل ناله امیرالمومنین از آتش جهنم نیست بلکه از آتش فراغ خداوند است.

امام جمعه سرخس افزود: ریشه اصلی انحرافات جایی اتفاق می‌افتد که از محبت خداوند دور باشیم و کسی که شیرینی محبت خداوند را چشیده باشد به دنبال گناه نمی‌رود.

وی عنوان کرد: اگر کسی جزو ابرار و نیکان باشد و محبت خداوند را داشته باشد به تعهدات فردی و اجتماعی خود نیز عمل می‌کند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : علیرضا علی‌صوفی