ایران اسلامی رد پای نحس رژیم صهیونیستی را در کنار مرزهایش تحمل نمی‌کند
ایران اسلامی رد پای نحس رژیم صهیونیستی را در کنار مرزهایش تحمل نمی‌کند
حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به پیام‌های روشن و پنهان رزمایش اقتدار سپاه گفت: پیام روشن این رزمایش آن بود که ما اهل درگیری و جنگ نیستیم، اما اگر با ما کسی وارد جنگ شود، محکم مقابل او می‌ایستیم؛ پیام پنهانش نیز این بود که ایران اسلامی رد پای نحس رژیم صهیونیستی را در کنار مرزهایش تحمل نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفنه نماز جمعه سرخس با تاکید بر اینکه دشمنان با ایران اسلامی به خاطر سه چیز مخالفند، اظهار کرد: اول اینکه چون پرچم اسلام را بلند کردیم و در خیلی از مسائل با اسلام پیشرفت کردیم؛ دوم اینکه پرچم اساس اسلام را که اهل بیت(ع) هستند را بلند کردیم و ما ملت امام حسینیم؛ در زیارت اهل بیت و امام حسین(ع) که نمونه آن اربعین حسینی است، ارادتمان را به اهل بیت(ع) نشان دادیم.

امام جمعه سرخس افزود: سوم اینکه ایران، دشمن ظالمان و یاور مظلومان است؛ به فرمایش مقام معظم رهبری، هرجایی ندایی از مظلومی بلند شد، ایران اسلامی طبق اعتقاداتش به کمک مظلوم شتافت.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در مقابله با فتنه‌ها کارساز است؛ پیامبر اعظم سختی‌های مسلمانان را نمی‌توانستند تحمل کنند؛ این مربوط به دوران ایشان فقط نیست، بلکه برای روح نبی مکرم اسلام هم امروز هم سخت است که کودک و نوجوان با تیغ تعصب رژیم صهیونیستی تکه تکه شوند؛ برای جانشین رسول خدا نیز این صحنه‌ها سخت است.

وی بیان کرد: جبهه دیگری در مقابل جبهه رسول خدا داریم؛ این‌ها جبهه کفار و صهیونیست‌ها هستند که به‌دنبال بی‌ثباتی در کشورهای اسلامی هستند.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: می‌خواستند عراق را بی‌ثبات کنند که گفتمان و جبهه مقاومت اسلامی نگذاشت این آرامش بهم بریزد؛ یک سیلی هم اسرائیل در لبنان خورد و بدون جنگ، حزب‌الله لبنان جلوی دزدی رژیم صهیونیستی را گرفت و عقب‌نشینی کردند.

امام جمعه سرخس عنوان کرد: در ایران اسلامی اغتشاش اطلاعاتی از طریق فضای مجازی و محتوای فریب راه انداختند تا اغتشاش میدانی راه بیندازند؛ در اینجا هم به لطف خدای متعال و بصیرت مردم و مسئولان شکست خوردند و مردم به دهان نوکران استکبار زدند و نیروهای مسلح هم هوشمندانه عمل کردند و بساط فتنه را جمع کردند.

وی در ادامه با اشاره به ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: ارتش ما ارتشی مکتبی و حافظ نظام اسلامی است که با تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی این روحیه مکتبی و انقلابی حفظ شد.

حجت‌الاسلام بختیاری گفت: ارتش انقلابی در کنار سایر نیروهای مسلح آرامش را در مرزها به مردم ما هدیه داده است که جای تقدیر دارد.

امام حمعه سرخس با تبریک هفته تربیت بدنی، خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما با اراده محکم هم برای تربیت جسم و هم برای تربیت روحشان تلاش می‌کنند؛ مکان‌های ورزشی باید افزایش پیدا کند که نتیجه آن تقویت روح و جسم و کشف استعدادهای برتر است؛ ورزشکاران ما با این نگاه پرچم جمهوری اسلامی ایران را در میادین بین‌المللی به اهتزاز در می‌آورند.

وی تصریح کرد: در شهرستان سرخس حوزه نفت و گاز به ورزش شهرستان کمک کردند که این حمایت‌ها باید ادامه پیدا کند؛ از فرماندار شهرستان درخواست داریم تا امکانات را در تمامی رشته‌ها فراهم کنند.

خطیب نماز جمعه سرخس عنوان کرد: ورزشکاران ما الگویشان اهل بیت(ع) و در خط رهبری هستند و هر لحظه برای امنیت جمهوری اسلامی و فرامین رهبری آماده هستند.

امام جمعه سرخس در پایان با تاکید بر اینکه رزمایش اقتدار سپاه پیام‌های روشن و پنهانی برای دشمنان داشت، گفت: پیام روشن آن این است که ما اهل درگیری و جنگ نیستیم، اما اگر با ما کسی وارد جنگ شود، محکم مقابل او می‌ایستیم؛ پیام پنهان این رزمایش نیز این بود که ایران اسلامی رد پای نحس رژیم صهیونیستی را در کنار مرزهایش و کشورهای همسایه تحمل نمی‌کند؛ تغییر در خطوط مرزی را ایران اسلامی تحمل نمی‌کند.

انتهای پیام/