پیمانکار جدید قطعه «۴ ب» جاده سرخس- مشهد شروع‌به‌کار کرد
پیمانکار جدید قطعه «۴ ب» جاده سرخس- مشهد شروع‌به‌کار کرد
نوری‌زاده گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، پیمانکار جدید قطعه «۴ ب» جاده سرخس- مشهد حدفاصل روستای چکودر تا روستای گنبدلی مشخص و این شرکت از هفته گذشته با انتقال بخشی از تجهیزات و دریافت زمین برای تجهیز کارگاه، عملیات اجرایی ساخت این قطعه را به‌طور رسمی شروع کرد.

حسن نوری‌زاده، سرپرست فرمانداری سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار نسیم سرخس، اظهار کرد: با توجه به ترانزیتی بودن محور سرخس- مشهد و اهمیت این جاده بین‌المللی، بهره‌برداری هرچه سریع‌تر از جاده جدید این محور در دستور کار است.

وی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، شرکت دی به‌عنوان پیمانکار جدید قطعه «۴ ب» جاده سرخس- مشهد حدفاصل روستای چکودر تا روستای گنبدلی مشخص شده است.

سرپرست فرمانداری سرخس بیان کرد: این شرکت از هفته گذشته با انتقال بخشی از تجهیزات و دریافت زمین برای تجهیز کارگاه، عملیات اجرایی ساخت قطعه «۴ ب» را به‌طور رسمی شروع کرد.

نوری‌زاده مدت اجرای این پروژه را ۳۰ ماه عنوان کرد و گفت: تمام تلاش ما این است که ضمن رفع موانع اجرای پروژه، در خصوص اجرای کار در مدت تعیین شده نظارت کامل داشته باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه قطعه «۴ الف» محور سرخس- مشهد حدفاصل شهر مزداوند تا روستای چکودر نیز در مدت ۲۴ ماه آینده در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/