حضور گسترده مردم انقلابی سرخس در راهپیمایی روز قدس دشمن‌‎شکن بود
حضور گسترده مردم انقلابی سرخس در راهپیمایی روز قدس دشمن‌‎شکن بود
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: حضور گسترده مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان سرخس در راهپیمایی روز جهانی قدس دشمن‌‎شکن بود و برگ زرین دیگری به افتخارات سرخس افزود و مردم این شهرستان که در خط اولیای الهی حرکت می‌کنند، انزجار خودشان را بار دیگر از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در خطبه‌های نماز عید فطر شهرستان سرخس با تاکید بر اینکه با پرداخت زکات فطره، انسان دلش را از دنیا جدا می‌کند، اظهار کرد: در حقیقت انسان با پرداخت زکات فطریه به خدای متعال نزدیک‌تر می‌شود.

امام جمعه سرخس خاطرنشان کرد: کسانی اهل رستگاری هستند که اهل تزکیه نفس باشند؛ در یک ماه روزه‌داری لباس طاعت را می‌پوشیم و باید بعد از روزه‌داری هم شیطان را همچون ماه رمضان از خود دور کنیم.

وی بیان کرد: در روز عید فطر انسان به امام زمان خودش نزدیک‌تر می‌شود و شبیه‌ترین حالت را به امام زمان در این روز دارد و به او حالت سرور و شادی دست می‌دهد و این حالت سرور به خاطر نزدیک شدن به امام زمانش است.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: امام که حجت خدا است، با همه مخلوقات معیت دارد؛ انسان در واقع از دریچه ولایت خدا را در ماه مبارک رمضان عبادت می‌کند و توجه خاص امام زمان (عج) و مدد حضرت در این ماه نصیب انسان می‌شود.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: باید نسبت به دشمنان امام زمان تنفرمان بعد از این ماه بیشتر شود، به‌خصوص از آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به هر روز دیگری باید تنفر داشته باشیم.

وی در پایان با تقدیر از حضور گسترده و با بصیرت مردم ولایتمدار و انقلابی شهرستان سرخس در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: حضور گسترده مردم شهرستان سرخس در راهپیمایی روز جهانی قدس دشمن‌‎شکن بود و برگ زرین دیگری به افتخارات سرخس افزود و مردم این شهرستان که در خط اولیای الهی حرکت می‌کنند، انزجار خودشان را از رژیم صهیونیستی نشان دادند.

انتهای پیام/