ملت ایران در ۲۲ بهمن متحد شدند/ وحدت «شیعه و سنی» در سرخس خار چشم دشمنان است
ملت ایران در ۲۲ بهمن متحد شدند/ وحدت «شیعه و سنی» در سرخس خار چشم دشمنان است
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: یکی از درس‌های مهم ۲۲ بهمن این است که ملت ایران را خدای متعال در این روز متحد کرد و همه اقشار یکپارچه شدند و برای خدا قیام کردند و خدا هم نصرتش را فرستاد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امام امت فرمودند، یکی از درس‌های مهم ۲۲ بهمن این است که ما را خدای متعال در این روز متحد کرد و همه اقشار یکپارچه شدند و برای خدا قیام کردند و هر موقع همه متحد شدند و برای خدا قیام کردند، خدا هم نصرتش را فرستاد.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن باید سرمشق برای همگان باشد، افزود: ۲۲ بهمن غلبه ایمان بر کفر و الله بر طاغوت و اسلام بر کفر بود، بنابراین این روز باید بزرگ شمارده شود و این روز را حفظ کنیم و راه سیاسی و عزت و قدرت خودمان را همیشه در ۲۲ بهمن ماه پیدا کنیم و به این مسیر ادامه بدهیم.

وی بیان کرد: رمز موفقیت امت اسلامی و ملت عزیز ایران تاکنون به تعبیر مقام معظم رهبری این است که همیشه متحد در راه دین و مذهب و ارزش‌ها باشیم و تاکنون هم که بعد از چهل و سه سال دشمن نتوانسته ملت ایران را از دین و ارزش‌ها و ولایت جدا کند، چون این بر سر ارزش‌ها، دین و ولایت متحد هستند.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: این روزها منافقان کوردل و ذلیل به خاطر مشکلات اقتصادی که بر کشور ما غلبه پیدا کرده و مردم ما در رنج بیکاری‌ها و گرانی‌ها می‌سوزند، بازهم چشم طمع پیدا کردند که مردم ما را اذیت کنند؛ این منافقان باید بدانند که دغدغه مقام معظم رهبری و همه مسئولان نظام این است که این کوه مشکلات که از سالیان گذشته به جا مانده، از سر راه مردم برداشته شود.

خطیب نماز جمعه سرخس اضافه کرد: این منافقان کوردل که دستشان تا مرفق به خون جوانان این مرز و بوم آغشته شده است، فکر می‌ کنند که با هک چند ثانیه‌ای برنامه تلویزیونی می‌توانند در دل مردم انقلابی ایران دلهره بیندازند و این مردم را از خط انقلاب، ولایت و نظام اسلامی جدا کنند.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: این قدرت ایران است که وقتی آمریکا و رژیم صهیونیستی و قدرت‌های توخالی نمی‌توانند با جنگ نظامی در مقابل ملت ایران بایستند، از منافقان کوردل و ابزار فضای مجازی برای تفرقه و اذیت ملت ایران استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری ادامه داد: دشمنان باید آخرین تشییع پیکر مطهر شهدا را ببینند که ملت ایران چگونه پای وصایای شهدا و گوش به فرمان ولایت هستند.

امام جمعه سرخس با اشاره شهادت مظلومانه ماموران نیروی انتظامی که امنیت را همیشه برای مردم ما به ارمغان می‌آورند، گفت: از دستگاه قضایی می‌خواهیم با شدت با اراذل و اوباش که امنیت عمومی جامعه را برهم می‌زنند، برخورد کند و اجازه ندهد شاهد این اتفاقات ناگوار در کشور باشیم.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان از مردم ولایتمدار روستای قوش عظیم، آصف آباد و لطیف آباد که اقدامات فرهنگی نماز جمعه این هفته را بر عهده داشتند، تقدیر کرد و گفت: اتحاد شیعه و سنی در شهرستان مرزی سرخس و به ویژه در این روستاها امروز موجب روشنایی چشم رسول خدا و خار چشم دشمنان شده است.

انتهای پیام/