اجرای اقدامات فرهنگی نماز جمعه سرخس توسط مردم روستاها، مصداق «فاستبقوا الخیرات» است
اجرای اقدامات فرهنگی نماز جمعه سرخس توسط مردم روستاها، مصداق «فاستبقوا الخیرات» است
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: طرح اجرای اقدامات فرهنگی نماز جمعه سرخس توسط مردم روستاها، مصداق «فاستبقوا الخیرات» و پیشروی در کار خیر است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به یاوه‌گویی‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه ایران اسلامی اظهار کرد: اسرائیل در اثر تحریک‌هایی علیه ایران شاخ و شانه می‌‌کشد و تهدید لسانی می‌کند؛ خودشان هم می‌دانند که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اگر اسرائیل بخواهد غلطی بکند، جمهوری اسلامی ایران تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

امام جمعه سرخس بیان کرد: اسرائیل نشان داده در برابر حماس که یکی از بازوان جبهه مقاومت است، نمی‌تواند دوام بیارود، آن وقت چطور می‌تواند در برابر ایران قوی تاب بیاورد.

وی خاطرنشان کرد: ان شاء الله به زودی نماز جماعت را در قدس به امامت امام زمان (عج) و در معیت رهبر معظم انقلاب برگزار خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه ضمن تبریک ولادت حضرت زینب سلام الله علیها، از تلاش و مساعدت‌های مجاهدانه اقشار صبور پرستاری تقدیر کرد.

خطیب نماز جمعه سرخس با بیان اینکه حضرت زینب سلام الله علیها جامع همه صفات کمالیه هستند، گفت: معرفت توحیدی و خداشناسی، شخصیت بصیرتی و شجاعت از صفات برجسته آن حضرت است.

امام جمعه سرخس تصریح کرد: حضرت زینب سلام الله علیها در اوج مصیبت‌ها می‌فرمایند، که جز زیبایی چیزی ندیدم و این همان معرفت توحیدی حضرت است.

وی ادامه داد: بصیرت و اقدام به موقع همان در خدمت دین و ولایت بودن است که حضرت زینب سلام الله علیها نماد این بصیرت هستند.

حجت‌الاسلام بختیاری افزود: جامعه پرستاری ما از حضرت زینب سلام الله علیها الگو گرفتند و جامعه زنان ما نیز باید الگویشان در عفاف و حجاب حضرت زینب سلام الله علیها باشد؛ پرستاران ما هم پرستار روح و هم پرستار جسم‌ها هستند؛ شغل پرستاری هم شریف و هم سنگین است.

خطیب نماز جمعه سرخس در ادامه از مدیریت فرهنگی نماز جمعه این هفته سرخس توسط مردم ولایتمدار و شهیدپرور روستای تپه میر احمد قدردانی کرد.

امام جمعه سرخس در پایان خاطرنشان کرد: طرح اجرای اقدامات فرهنگی نماز جمعه سرخس توسط مردم روستاها، مصداق «فاستبقوا الخیرات» و پیشروی در کار خیر است.

انتهای پیام/