نظارت‌ها بر بازار سرخس تداوم یابد
نظارت‌ها بر بازار سرخس تداوم یابد
حجت‌الاسلام بختیاری گفت: اداره صمت سرخس در تنظیم بازار و توزیع کالاهای شبکه‌دار در سطح شهرستان زمانی که کمبود برخی کالاها نظیر روغن و شکر به وجود آمد، با تامین و توزیع مدیریت شده این کالاها در رفع بحران به خوبی نقش خود را ایفا کرد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس ظهر امروز به صورت سرزده از اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان بازدید و با کارکنان این اداره دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این بازدید اظهار کرد: پرسنل زحمتکش و فداکار اداره صمت سرخس در تنظیم بازار و توزیع کالاهای شبکه‌دار در سطح شهرستان زمانی که کمبود برخی کالاها نظیر روغن و شکر به وجود آمد، با تامین و توزیع مدیریت شده این کالاها در رفع بحران به خوبی نقش خود را ایفا کردند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: اجر بسیاری در ارائه این خدمات به مردم محروم و شهرستان مرزی سرخس برای کارکنان این اداره و دست‌اندرکاران وجود دارد و امید داریم تلاشگران این عرصه بتوانند موفقیت‌های روزافزون در خدمت به مردم شهرستان داشته باشند.

امام جمعه سرخس خواهان ادامه روند بازرسی‌ها و نظارت بر بازار به خصوص در موضوع نظارت بر توزیع گاز مایع در روستاها، نظارت بر نانوایی‌ها، نظارت بر بازار و واحدهای تولیدی و سایر وظایف شد.

وی تصریح کرد: معنای نظارت واقعی از مبدا تولید تا مقصد مصرف‌کننده است؛ از مردم می‌خواهیم در این مسیر اداره صمت را یاری کنند.

علی اکبر اکبری، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سرخس نیز در این رابطه گزارشی از وضعیت تولیدات صنعتی و صنفی، رفع و اصلاح موانع و راه‌اندازی مجدد معدن آق دربند و سایر موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاری و تولید در ستاد تسهیل شهرستان و افزایش ۱۰۰ درصدی نظارت و بازرسی‌ها در سطح شهرستان ارائه کرد.

در پایان امام جمعه سرخس با حضور در بین کارکنان و دیدار چهره به چهره در جریان حوزه کاری کارشناسان اداره صمت شهرستان و همچنین سامانه ۱۲۴ و پیگیری‌های انجام شده و روند پاسخگویی به مطالبات مردم قرار گرفت.

انتهای پیام/