هدیه امام رضا(ع) به دانش آموزان سرخسی در آستانه فصل سرما/ طرح «۹۹۹۹» خدمت، محرومان سرخس را شاد کرد
هدیه امام رضا(ع) به دانش آموزان سرخسی در آستانه فصل سرما/ طرح «۹۹۹۹» خدمت، محرومان سرخس را شاد کرد
امروز در قالب رزمایش بزرگ جود و بخشش رضوی، 7 هزار 500 کاپشن هدیه امام رضا(ع) از سوی تولیت آستان قدس رضوی به دانش‌آموزان شیعه و سنی شهرستان سرخس اهدا شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، با دستور تولیت آستان قدس رضوی، ۷ هزار و ۵۰۰ کاپشن هدیه امام رضا(ع) امروز ۹۹/۹/۹ در قالب رزمایش جود و بخشش رضوی به دانش‌آموزان سرخسی اهدا شد.

حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام جمعه سرخس در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به این رزمایش بزرگ در شهرستان سرخس اظهار کرد: سرخس به شهرستان امام رضا(ع) معروف است و در چنین تاریخی یعنی ۹۹/۹/۹ رافت و لطف و کرم امام رضا(ع) به این مردمی که عاشق این امام هستند، در تاریخ ثبت خواهد شد.

امام جمعه سرخس افزود: امروز را به نام امام نهم، میوه دل امام رضا(ع) به عنوان طرح جود و بخشش رضوی و عرض ارادات به امام جواد(ع) نام‌گذاری کردیم و شاهد آن هستیم که از جانب تولیت معظم آستان قدس رضوی این طرح بسیار مهربانانه در شهرستان سرخس اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: این هدایا امروز در بین دانش‌آموزان نیازمند شیعه و سنی شهرستان توزیع می‌شود و همیشه به یادشان می‌ماند در زمانی که ویروس منحوس کرونا از هر جهت سختی بر ملت وارد کرده، این رافت امام رضا(ع) شامل حالشان شد.

حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری این رزمایش از حدود دو هفته گذشته آغاز شده است، عنوان کرد: از قرارگاه جهادی قرآن و عترت و همه گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان که در این مدت برای اجرای این رزمایش بزرگ مجاهدت داشتند، تقدیر می‌کنم.

امام جمعه سرخس با تاکید بر اینکه قطعا این طرح‌ها در شهرستان ادامه خواهد داشت، گفت: تاریخ امروز به یاد مردم سرخس که عاشق امام رضا(ع) هستند، می‌ماند و عشق و ارادت آن‌ها به خصوص دانش‌آموزان به این امام رئوف بیشتر خواهد شد.

مولوی احمد پارسا، امام جمعه اهل سنت در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خیرات و برکات ائمه اطهار در طول تاریخ شامل حال همه ملت‌ها و انسان‌ها بوده و امروز در سرخس که شهر امام رضا(ع) نام دارد و شیعه و سنی در این شهرستان تلفیقی از جمله عاشقان ائمه و اهل بیت رسول اکرم(ص) هستند، این رزمایش موجب دلگرمی و گره‌گشای بخشی از مشکلات معیشتی مردم ما به خصوص آینده‌سازان شده است.

وی تصریح کرد: از تولیت معزز آستان قدس رضوی که گام‌های بلندی را در منطقه و به خصوص در شهرستان سرخس برای رفع محرومیت برداشتند، تقدیر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام داود حمیدی، دبیر این رزمایش نیز در گفت‌و گو با خبرنگا ما خاطرنشان کرد: در رزمایش بزرگ جود و بخشش رضوی و طرح «۹۹۹۹» خدمت، هفت هزار و ۵۰۰ کاپشن از سوی آستان قدس رضوی و ۱۴۲ بخاری، ۱۵۰۰ بسته معیشتی، دو هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم و سه هزار و ۵۰۰ جفت کفش توسط خیریه‌ها، گروه‌های جهادی بسیج، قرارگاه جهادی قرآن و عترت دفتر امامت جمعه، دفتر امور مساجد و کانون های فرهنگی هنری شهرستان سرخس بین نیازمندان و محرومان این شهرستان توزیع شد.

وی تصریح کرد: همچنین در طرح «۹۹۹۹» خدمت، ۵۰۰ میلیون تومان برای تکمیل و ساخت مساجد، خانه‌های عالم و غسالخانه‌ها هزینه شد.

انتهای پیام/