تأکید تولیت آستان قدس رضوی بر حل مشکلات سرخس/ رتبه اول بیکاری سرخس در استان جای گله‌مندی دارد
تأکید تولیت آستان قدس رضوی بر حل مشکلات سرخس/ رتبه اول بیکاری سرخس در استان جای گله‌مندی دارد
حجت‌الاسلام بختیاری با اشاره به جلسه اخیر مسئولان سرخس با تولیت آستان قدس رضوی گفت: تولیت آستان قدس رضوی در این جلسه تأکید کردند که دغدغه نظام و رهبری حل مشکلات سرخس است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دو ماه دیگر شروع می‌شود، اظهار کرد: این انتخابات پنجاه و نهمین انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده و حدود ۲۰۰ سال است که مردم آمریکا زیر پنجه دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در حال لِه شدن هستند.

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه اهداف هر دو حزب آمریکا را لابی‌های صهیونیستی تعیین می‌کنند، افزود: این اهداف بر اساس استکبار و تبعیض نژادی از سوی صهیونیست‌ها پایه‌ریزی شده و این دو حزب هم نمی‌توانند از این هویت جدا شوند.

وی با بیان اینکه دموکرات و جمهوری‌خواه هر دو در اهداف استکباری هم‌عقیده هستند و دست چدنی را زیر دستکش مخملی مخفی می‌کنند، عنوان کرد: متأسفانه شاهدیم برخی رسانه‌ها در داخل ستاد انتخاباتی جو بایدن شدند و مطرح می‌کنند، اگر حزب او بر سر کار آید می‌توان به توافقاتی دست یافت که این یک حماقت است.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: گره زدن اقتصاد کشور به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا یک حماقت و بلاهت سیاسی است؛ برجام یک برای آمریکایی کفاف نمی‌کند و به دنبال برجام های بعدی هستند.

خطیب نماز جمعه سرخس با بیان اینکه هر دو حزب آمریکا اسلام‌ستیز هستند، افزود: دو حزب مستقر در آمریکا چهل سال است، برای براندازی جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

امام‌جمعه سرخس در ادامه با محکومیت شدید اقدام توهین‌آمیز نشریه فرانسوی شارلی ابدو و کینه این نشریه نسبت به اسلام ناب و پیامبر مکرم اسلام، تصریح کرد: از دولت و وزیر خارجه و شخص رئیس‌جمهور می‌خواهیم جواب دندان‌شکنی به رئیس‌جمهور فرانسه درباره این اتفاق بدهند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید برای حل مشکلات مردم نظارت میدانی را در دستور کار داشته باشند، گفت: مسئولان ما باید از مرکز کشور خارج و به درون مردم بیایند؛ آن‌کسانی هم که این نظارت‌های میدانی را زیر سؤال می‌برند، در کارنامه و عمل آن‌ها بی‌عملی است.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان کرد: شهرستان سرخس باوجود منابع عظیم گازی، گمرک، راه‌آهن، منطقه ویژه اقتصادی و آستان قدس رضوی مقام اول بیکاری را در استان داشته و این جای گله‌مندی دارد.

خطیب نماز جمعه سرخس تصریح کرد: اینکه زمین کافی برای مسکن جوانان در شهرستان نداریم، این موضوع مردم ما را رنج می‌دهد.

امام‌جمعه سرخس با اشاره به جلسه اخیر مسئولان سرخس با تولیت آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: تولیت آستان قدس رضوی در این جلسه تأکید کردند که دغدغه نظام و رهبری حل مشکلات سرخس است.

وی عنوان کرد: بخش عمده‌ای از مشکلات شهرستان باید از درآمد موقوفات آستان قدس رضوی حل شود و تولیت محترم آستان قدس رضوی نیز در این زمینه قول مساعد دادند که از مواضع انقلابی و دلسوزانه ایشان تقدیر می‌کنیم.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم شهرستان سرخس نتایج مواضع انقلابی تولیت آستان قدس رضوی را در رفع مشکلات این شهرستان به‌زودی شاهد باشند.

انتهای پیام/