امروز صدای خرد شدن ستون فقرات آمریکا شنیده می‌شود/ مدافعان حرم نگذاشتند زینب کبری دوباره اسیر مستکبران شود
امروز صدای خرد شدن ستون فقرات آمریکا شنیده می‌شود/ مدافعان حرم نگذاشتند زینب کبری دوباره اسیر مستکبران شود
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه آمریکا از جهات مختلف اخلاقی، سیاسی و اقتصادی رو به افول و سقوط است، گفت: امروز صدای خرد شدن ستون فقرات آمریکا شنیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه امروز نام و یاد امام حسین علیه‌السلام در همه جای عالم و نه‌تنها از زبان شیعیان بلکه از زبان مسلمانان و غیر مسلمانان نیز شنیده می‌شود، اظهار کرد:
امروز فرهنگ عاشورا و فرهنگ ایثار و مقاومت در حال گسترش است و هر چه مستکبران عالم تلاش می‌کنند نمی‌توانند نور حسینی را خاموش کنند.

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه فرهنگ عاشورایی که فرهنگ صبر و استقامت و ایثار و ازخودگذشتگی است در سرتاسر عالم فراگیر شده است، افزود: مدافعان حرم به‌عنوان سربازان امام حسین علیه‌السلام نگذاشتند یک آجر از حرم زینبی برداشته شود و نگذاشتند زینب کبری دوباره اسیر اشقیاء و مستکبران شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز استکبار جهانی توان مقابله با جبهه مقتدر مقاومت را ندارد، تصریح کرد: امروز حزب‌الله لبنان، انصار الله یمن، حشدالشعبی عراق و سوریه، زینبیون، فاطمیون و حیدریون و سایر گروه‌های جبهه مقاومت به برکت نور حسینی، آمریکا و نوکرانش را در منطقه ذلیل کردند.

حجت‌الاسلام بختیاری عنوان کرد: امروز آمریکا آن‌چنان ذلیل شده که انگلیس را تحریک می‌کند تا نفت‌کش ما را بدزدد و دیدیم که چطور این توطئه آن‌ها هم به یک رسوایی و ذلت بزرگ تبدیل شد.

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه آمریکا از جهات مختلف اخلاقی، سیاسی و اقتصادی رو به افول و سقوط است، بیان داشت: امروز صدای خرد شدن ستون فقرات آمریکا شنیده می‌شود.

امام‌جمعه سرخس تصریح کرد: آمریکا در جنگ اقتصادی هم با ملت ایران شکست‌ خورده و اقتصاد مقاومتی در حال شکل‌گیری است، به شرطی که مسئولان گوش شنوایی برای شنیدن منویات رهبری داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به برپایی موکب میقات الرضا علیه‌السلام شهرستان سرخس در کربلای معلا تأکید کرد: مردم ولایتمدار شهرستان سرخس کمک کنند تا این موکب همچون سال‌های گذشته باشکوه‌تر به زائران حسینی خدمت‌رسانی کند.
انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس