بیکاری در رأس مشکلات سرخس قرار دارد/ دولت در مبارزه با فساد پیش‌قدم باشد/ باور ۳۷۳ دو قطبی‌ سامانه‌های پدافندی را شکست
بیکاری در رأس مشکلات سرخس قرار دارد/ دولت در مبارزه با فساد پیش‌قدم باشد/ باور ۳۷۳ دو قطبی‌ سامانه‌های پدافندی را شکست
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه بیکاری در رأس مشکلات شهرستان سرخس قرار دارد، گفت: دولتمردان تلاش کنند تا قفل مشکلات شهرستان سرخس باز شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه باید هر خانه در شهرستان سرخس یک مکان برای برپایی عزای حسینی باشد، اظهار کرد: شهرستان سرخس باید غرق در عزای حسین علیه‌السلام باشد و حسینه ها و مساجد و هیئت‌های مذهبی به نور اباعبدالله علیه‌السلام منور شود.

امام‌جمعه سرخس با تقدیر از مجموعه دولت در شهرستان سرخس عنوان کرد: بیکاری در رأس مشکلات شهرستان سرخس قرار دارد و دولتمردان باید تلاش کنند تا قفل مشکلات این شهرستان باز شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه دولتمردان ما از عاشورای حسینی باید درس مقاومت بگیرند و نه مذاکره، تصریح کرد: ملت و مسئولان جمهوری اسلامی ایران همچون مولایشان حسین‌ابن‌علی علیه‌السلام با جنایتکاران، جهان خواران و مستکبران به‌هیچ‌عنوان مذاکره نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام بختیاری بیان داشت: امام حسین علیه‌السلام جان شریف خودش و فرزندانش را به خطر انداخت، ولی زیر بار ذلت و پای میز مذاکره با مستکبر زمان خود نرفت.

خطیب نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه آمریکا خدمتگزار، نوکر و برده می‌خواهد، اظهار داشت: ملت ایران مرگ سرخ را بر زندگی رنگین ترجیح می‌دهند چون پرچم «هیهات من الذله» را از امام حسین علیه‌السلام گرفتند.

امام‌جمعه سرخس ادامه داد: امروز ایران اسلامی در اوج قدرت است و کسی که به دنبال مذاکره با مستکبران است، خون امام حسین علیه‌السلام و شهدای کربلا را زیر پا گذاشته است.

وی با تأکید بر اینکه امروز شرایط ایران اسلامی همچون شرایط بدر و خیبر است، تصریح کرد: امروز جبهه مقاومت جبهه برتر در منطقه و دست برتر را در معادلات منطقه‌ای دارد.

حجت‌الاسلام بختیاری در ادامه با اشاره به رونمایی از سامانه پدافندی باور ۳۷۳ خاطرنشان کرد: به برکت همین محرم و صفر، ایران اسلامی امروز با رونمایی از سامانه پدافندی باور ۳۷۳ دو قطبی سامانه‌های پدافندی را شکست.

خطیب نماز جمعه سرخس گفت: امروز آمریکا و اسرائیل همانند یک گربه وحشی در محاصره هستند و برای اینکه از حلقه محاصره نجات پیدا کنند، پنجه می‌کشند و راهی برای فرار ندارند.

امام‌جمعه سرخس به تفرقه‌افکنی‌های انگلیس خبیث در منطقه اشاره و عنوان کرد: به‌زودی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی مجازات سختی از سوی جبهه مقاومت می‌شوند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه در مبارزه با فساد باید خود دولت پیش‌قدم شود و منتظر ورود دستگاه قضایی نباشد، بیان کرد: دولت جمهوری اسلامی باید تمام توانش را به‌دوراز حاشیه‌سازی برای مقابله با تهاجم اقتصادی دشمن بگذارد.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس