یک گروه جهادی متحد و منسجم از همه تخصص ها باید در سرخس شکل بگیرد/ حرکت‌های جهادی منشأ تحولات بزرگ در کشور است
یک گروه جهادی متحد و منسجم از همه تخصص ها باید در سرخس شکل بگیرد/ حرکت‌های جهادی منشأ تحولات بزرگ در کشور است
امام جمعه سرخس تأکید کرد: یک گروه جهادی منسجم، متحد و فراگیر از همه تخصص‌ها باید در شهرستان سرخس شکل بگیرد تا بتوانیم در صورت حوادث احتمالی در کمترین زمان به مردم آسیب‌دیده خدمت‌رسانی کنیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با اشاره به اینکه اصلی‌ترین پیام غدیر ابلاغ مقام حاکمیت جامعه اسلامی است، اظهار کرد: این مقام به فردی می‌رسد که موردقبول خدای متعال و معصوم باشد؛ امام علی علیه‌السلام در این روز به این مقام که یکی از مهم‌ترین عناصر در دین اسلام است، رسیدند.

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه اکمال دین به این نیست که فقط احکام دین اسلام گفته شود، افزود: دین اسلام باید مبین، امام، حاکم و مفسر داشته باشد تا هر جایی دین در بدعت‌ها قرار گرفت جلوی این بدعت‌ها را بگیرد.

وی بیان شریف «مَن کُنتُ مَولاه فَهذا عَلىٌّ مَولاه» را نشانه حقانیت دین اسلام دانست و گفت: در روایات داریم، هر کسی عید غدیر را گرامی بدارد و بمیرد خدای متعال او را در زمره شهدا قرار می‌دهد؛ عیدی که بزرگ‌ترین عید الهی است.

حجت‌الاسلام بختیاری با بیان اینکه عید بزرگ غدیر باید از غربت خارج شود، عنوان کرد: در این چند روز باید مراسمات جشن غدیر باشکوه برگزار شود و پیام غدیر به گوش همگان برسد.

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه خروجی مراسمات غدیر باید بصیرت افزا باشد، بیان داشت: اگر مسلمانان زیر پرچم غدیر قرار بگیرند می‌توانند در برابر تمامی دشمنانشان ایستادگی کنند.

امام‌جمعه سرخس غدیر را وحدت‌آفرین برشمرد و اظهار داشت: هر گروهی به پیام‌های غدیر التزام داشته باشد، در اوج عزت و عظمت است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی امروز الگویی برای ایستادگی در برابر استکبار است، چون ملت ایران پیام‌های غدیر را درک کردند.

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: اگر انصارالله یمن در برابر استکبار و ۱۷ کشور متجاوز ۵ سال مقاومت و ایستادگی می‌کند به برکت غدیر و ولایت‌پذیری است.

خطیب نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه امروز پیام غدیر در صنعت دفاعی ما تجلی یافته است، گفت: امروز بهترین موشک‌های نقطه زن که اندام مستکبران را به لرزه انداخته است به برکت ولایت و پیام‌های غدیر توسط متخصصان صنعت دفاعی ما ساخته می‌شود، بنابراین در هر صنعتی به پیام غدیر عمل شود آن صنعت پیشرفت می‌کند.

امام‌جمعه سرخس با تقدیر از دستگاه قضایی برای برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی خاطرنشان کرد: امروز می‌بینیم که بر اثر برخوردهای قاطع دستگاه قضایی نظارت‌ها در حال ساماندهی و ریشه فساد در حال خشک شدن است.

وی در ادامه حرکت‌های جهادی را منشأ تحولات بزرگ در کشور دانست و تصریح کرد: در جریان سیل امسال گروه‌های جهادی تحسین همگان را برانگیختند.

حجت‌الاسلام بختیاری در پایان تأکید کرد: یک گروه جهادی منسجم، متحد و فراگیر از همه تخصص‌ها به نام «یاوران مهدی» باید در شهرستان سرخس شکل بگیرد تا بتوانیم در کمترین زمان در صورت حوادث احتمالی به مردم آسیب‌دیده خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/