انقلابی و جهادی بودن دو محور اساسی بیانیه گام دوم انقلاب/ این بیانیه نباید در حد شعار و بروشور بماند
انقلابی و جهادی بودن دو محور اساسی بیانیه گام دوم انقلاب/ این بیانیه نباید در حد شعار و بروشور بماند
رئیس دادگستری شهرستان سرخس گفت: بیانیه گام دوم انقلاب دو محور اساسی دارد، یکی انقلابی بودن و یکی جهادی بودن که این دو محور در تمام هفت بند گام دوم انقلاب آمده است.

حجت الاسلام محمد نجف زاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره بیانیه گام دوم انقلاب گفت: پشت سر انقلاب اسلامی یک نیروی معنوی قرار دارد که بنیانگذار جمهوری اسلامی با همان نیروی معنوی انقلاب را به پیروزی رساند.

 

رئیس دادگستری شهرستان سرخس با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب بر جوانگرایی تاکید داشتند، گفت: جوان ها در ابتدای انقلاب در فضایی قرار داشتند که فساد اخلاقی زیادی بود اما با وجود آن فضای مسموم هم انقلاب کردند و هم جنگ را مدیریت کردند و باید از جوان های کنونی که پای منبر بزرگ شدند و در فضای جمهوری اسلامی رشد کردند انتظار بیشتری داشت.

 

وی بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب دو محور اساسی دارد، یکی انقلابی بودن و یکی جهادی بودن که این دو محور در تمام هفت بند گام دوم انقلاب آمده است و رهبر معظم انقلاب هیچگاه از شعار انقلابی ماندن دست بر نداشتند و باید همیشه انقلابی باشیم.

 

رئیس دادگستری شهرستان سرخس افزود: انقلابی بودن به این معنا است که شعارها و آرمان های اوایل انقلاب را همیشه در ذهن داشته باشیم و به دنبال تحقق آن آرمان ها و شعارها باشیم.

 

حجت الاسلام نجف زاده اظهار کرد: مسئولان برای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم باید جهادی عمل کنند و حتی از خواب شب خود بزنند چرا که دشمنان به شدت برای براندازی نظام جمهوری اسلامی در حال فعالیت است و بودجه های زیادی را علیه جمهوری اسلامی هزینه می کنند و رسانه های خود را به کار گرفتند.

 

وی عنوان کرد: جهاد یعنی با دست خالی کار کنیم و علیه دشمن اقدام کنیم، همیشه در شرایط جهاد با دشمن در شرایط مساوی قرار نداریم.

 

رئیس دادگستری شهرستان سرخس با اشاره به دو محور «علم و پژوهش» و «معنویت و اخلاق» در بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد: داشتن علم خودش یک قدرت است و در حوزه معنویت و اخلاق اگر معنویت و اخلاق در جامعه نباشد از شعارهای انقلاب دور می شویم.

 

حجت الاسلام نجف زاده خاطرنشان کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در برخی مقاطع برجسته می شود و متاسفانه بعد از آن فراموش می شود و بیانیه گام دوم انقلاب نیز نباید در حد شعار و بروشور بماند و باید در متن زندگی مردم و مسئولان باشد و نباید این بیانیه تا یک سال در حد تعریف و تمجید باشد و پس از آن فراموش شود.

 

وی در پایان گفت: گام دوم انقلاب یک قانون اساسی جدیدی محسوب می شود که برای هر قشری حرف دارد.

انتهای پیام/ع

  • منبع خبر : نسیم سرخس