مرزبانانمان در مرزها و جوانانمان در فضای مجازی توطئه‌های دشمن را خنثی کنند
مرزبانانمان در مرزها و جوانانمان در فضای مجازی توطئه‌های دشمن را خنثی کنند
امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه بر سر امنیتمان با احدی تعارف نداریم، گفت: مرزبانانمان در مرزها و جوانانمان در فضای مجازی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سرخس با تأکید بر اینکه در ارتباط با دشمن باید به نسخه قرآن عمل کنیم، اظهار کرد: مستکبران عالم امروز آمریکا و صهیونیست‌ها هستند، بنابراین هرکسی به دشمن خدا و دشمنان دین خدا تکیه کند در نهایت به غربت و تنهایی می‌رسد.

 

امام‌جمعه سرخس افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری امروز متأسفانه برخی پز قدرت آمریکا را سر می‌دهند و می‌گویند دستگاه تحلیلی آمریکا خطاناپذیر است و ما نمی‌توانیم در مقابل این دستگاه بایستیم.

 

وی با اشاره به دشمنی‌های دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بیان داشت: دشمن از همان ابتدای انقلاب با تهدید و تحریم و ترور به دنبال این بود که انقلاب را به‌زانو درآورد، اما انقلاب اسلامی ایران را هنوز نشناخته است؛ اصول این انقلاب، «اسلامی» و صاحب این انقلاب امام زمان (عج) است.

 

حجت‌الاسلام بختیاری تصریح کرد: امروز جنگ آمریکا با جمهوری اسلامی بر سر اسلام و امام زمان (ع) است؛ دشمن با اسلام و روحیه انقلابی و دینی ملت ایران مخالف است و به دنبال این است که این روحیه را از ما بگیرند.

 

خطیب نماز جمعه سرخس در واکنش به بازگشت دوباره منافقین به عراق و استقرار آن‌ها در پایگاه‌های نظامی آمریکا عنوان کرد: دولت، جوانان انقلابی و نیروهای مردمی عراق باید مراقبت کنند که منافقین کوردل و بزدلی که از در بیرون کردند دوباره از پنجره وارد نشوند.

 

امام‌جمعه سرخس در ادامه با اشاره به اینکه برای امنیتمان با احدی تعارف نداریم، اظهار داشت: مرزبانانمان در مرزها و جوانانمان در فضای مجازی باید توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.

 

وی در پایان بر کنترل بازار و قیمت کالاهای اساسی توسط مسئولان مربوطه تأکید کرد و افزود: مسئولان کنترل‌کننده بازار باید کسانی که بر روی کالاهای اساسی قیمت‌های کاذب می‌گذراند شناسایی کنند و دستگاه قضایی این مخلان اقتصادی را مجازات کند.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : نسیم سرخس