حضرت امام به شعار «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» اعتقاد راسخ داشتند
حضرت امام به شعار «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» اعتقاد راسخ داشتند
عضو اتاق تبلیغ خراسان بابیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) توحید را در کشور ما نهادینه کردند، گفت: حضرت امام(ره) به حرفی که می‌زدند اعتقاد داشتند، یعنی وقتی می‌فرمودند که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، به آن اعتقاد راسخ داشتند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) عصر امروز(شنبه) در مسجد امام رضا علیه‌السلام شهرستان سرخس برگزار شد.

 

عضو اتاق تبلیغ خراسان در این مراسم با تأکید بر اینکه «پیوند با خدا» به انسان عزت و عظمت می‌دهد، اظهار کرد: آن چیزی که امروز در جوامع غربی مشاهده می‌کنیم، دوری آن‌ها از معنویت، گسترش روزافزون بی‌بندوباری و فساد و تزلزل بنیان خانواده‌ها است.

 

حجت‌الاسلام حسین عباسی افزود: وقتی پیوند با خدا محکم شد، یعنی عزت و عظمت و کمال به دست آمده است، همچنان که اهل‌بیت علیهم‌السلام پیوندی مستحکم با خدای خودشان داشتند.

 

سخنران مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در سرخس تصریح کرد: شاه ملعون به دلیل عدم پذیرش پیوندش با خدا ذلیل شد، اما حضرت امام(ره) بندگی خدا را کرد و خداوند هم به ایشان عزت داد.

 

این استاد دانشگاه بیان کرد: حضرت امام(ره) به هدفش ایمان داشت و اگر تمام دنیا در مقابل ایشان می‌ایستادند، نمی‌توانستند امام(ره) را از هدف و راهش منصرف کنند.

 

وی عنوان کرد: حضرت امام(ره) به حرفی که می‌زدند اعتقاد داشتند، یعنی وقتی می‌فرمودند که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند»، به آن اعتقاد راسخ داشتند.

 

عباسی اظهار داشت: زمانی که حضرت امام(ره) اعلامیه می‌دادند درحالی‌که در نجف حضور داشتند، کاخ شاه می‌لرزید و این عزت و عظمت را خدای متعال به خاطر ایمان و بندگی به ایشان عنایت کرده بود.

 

عضو اتاق تبلیغ خراسان تصریح کرد: شاه به‌جای اعتماد و پیوند با خدا به غرب و شرق اعتماد کرد و ذلیل شد، اما حضرت امام خمینی(ره) به خدای متعال اعتماد کرد و کسی که دل به خدا ببندد نه ذلیل نه ملول می‌شود و خداوند به او عزت و عظمت می‌دهد.

 

این استاد دانشگاه بابیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) توحید را در کشور ما نهادینه کردند، بیان داشت: امام خمینی(ره) با روش توحیدی خودش به ما نشان داد که اگر رابطه با خداوند درست شود، خداوند همه‌چیز را به ما عنایت می‌کند.

 

گفتنی است، مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) عصر امروز همزمان در شهر مزداوند و همچنین ۴۰ روستای شهرستان سرخس که دارای روحانی مستقر و اعزامی ماه مبارک هستند، برگزار شد.

انتهای پیام/