پارک امام(ره) سرخس به نخستین پارک «رایحه درمان» کشور تبدیل می شود
پارک امام(ره) سرخس به نخستین پارک «رایحه درمان» کشور تبدیل می شود
شهردار سرخس اظهار کرد: پارک امام خمینی(ره) سرخس با توجه به بازطراحی که در آن انجام شده به نخستین پارک «رایحه درمان» کشور تبدیل و گونه های مختلف گیاهان دارویی متناسب با اقلیم شهرستان در آن کشت می شود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، محمد امینی فر صبح امروز در مراسم روز درختکاری که در پارک امام خمینی(ره) سرخس برگزار شد، اظهار کرد: پارک بزرگ امام خمینی(ره) شهر سرخس ۳۵ هکتار وسعت دارد که ۱۳ هکتار آن پس از حدود ۱۵ سال بازطراحی شده است.

 

شهردار سرخس افزود: از سال گذشته احیای پارک امام(ره) سرخس در دستور کار شهرداری قرار گرفت و تاکنون اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان برای تجهیز موتورخانه و آبیاری تحت فشار این پارک هزینه شده است.

 

امینی فر خاطرنشان کرد: پارک امام خمینی(ره) با توجه به بازطراحی که داشتیم به نخستین پارک «رایحه درمان» کشور تبدیل و گونه های مختلف گیاهان دارویی متناسب با اقلیم شهرستان در آن کشت خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: از امروز و همزمان با آغاز روز درختکاری، زون ۶ و ۷ پارک درختکاری شده و این روند با کاشت گونه های مختلف گیاهان دارویی ادامه دارد.

 

شهردار سرخس با تاکید بر اینکه تکمیل پارک امام(ره) از برنامه های اولویت دار شهرداری در سال ۹۶ است، افزود: ۱۲۰ میلیون تومان نیز برای فضای سبز پارک تامین اعتبار شده است.

انتهای پیام/