کسب مقام نخست هفتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادهای کشور توسط پالایشگاه سرخس
کسب مقام نخست هفتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادهای کشور توسط پالایشگاه سرخس
مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس گفت: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس برای نخستین بار و به‌عنوان تنها شرکت تابعه صنعت نفت در سیزدهمین همایش و هفتمین جشنواره ملی نظام پیشنهادهای کشور موفق به کسب مقام نخست و تندیس زرین شد.

سید مجید منبتی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: این شرکت در راستای تحقق اهداف و مأموریت‌های سازمانی خود، خِرد جمعی را در قالب نظام مشارکت باهدف افزایش بهره‌وری نیروی انسانی پرتوان و باانگیزه خود، برای تولید پایدار گاز با حداکثر توان علیرغم همه محدودیت‌ها به منصه ظهور رسانده است.

 

مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس اظهار داشت: این شرکت با توجه به موقعیت استراتژیک خود و تنها مجتمع پالایشی شمال شرق کشور، متولی تأمین گاز شش استان شمال و شرق کشور بوده و تولید روزانه ۶۰ میلیون مترمکعب گاز در روز و بهره‌برداری از مجتمع ذخیره‌سازی گاز طبیعی شوریجه تولید پایدار را رقم زده است.

 

منبتی تصریح کرد: واحد نظام مشارکت این شرکت در گروه‌های کارکنان، خانواده‌ها، دانش‌آموزی، شهری و روستایی فعالیت دارد و تمامی کارکنان و خانواده‌های آنان حضوری فعال در حوزه نظام پیشنهادها دارند به‌طوری‌که فعالیت این کارکنان در تأمین انرژی پاک و توجه به ذینفعان باعث کسب این موفقیت شده است.

 

وی بیان داشت: این جشنواره با حضور شرکت‌های مطرح صنعت نفت و گاز، برق، آب و فاضلاب، معدن، شهرداری‌ها، بیمه‌ها و بانک‌ها برگزار شد که پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد با عملکرد موفق خود در حوزه نظام پیشنهادها، موفق به کسب مقام اول و تندیس زرین این جشنواره شد.

 

مدیرعامل پالایشگاه گاز سرخس ادامه داد: همچنین پالایشگاه خانگیران سرخس در سال‌های ۹۲ و ۹۳ نیز در این جشنواره ملی تندیس سیمین را از آن خود کرده است.

 

منبتی افزود: شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در سال‌های ۹۱، ۹۲ و ۹۳ در بین شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران نیز تندیس زرین را کسب کرده است.

 

وی در پایان تأکید کرد: از سال ۸۲ تا ۹۵ حدود ۶۴ هزار پیشنهاد از حوزه نظام پیشنهادهای کارکنان، خانواده‌ها، دانش‌آموزی، شهری و روستایی به دبیرخانه نظام پیشنهادهای این شرکت ارسال ‌شده و در سیستم نظام پیشنهادهای پالایشگاه خانگیران به ثبت رسیده است.

011

012

013

014

انتهای پیام/