حماسه ۹ دی نشان داد که مردم نخبگان واقعی هستند/ ملت ایران در ۸ ماه فتنه هزینه خواص بی‌بصیرتی را داد که تحت نفوذ اتاق فکرهای آمریکایی- انگلیسی بودند
حماسه ۹ دی نشان داد که مردم نخبگان واقعی هستند/ ملت ایران در ۸ ماه فتنه هزینه خواص بی‌بصیرتی را داد که تحت نفوذ اتاق فکرهای آمریکایی- انگلیسی بودند
بسيج دانشجويي دانشگاه‌های شهرستان سرخس در بیانیه‌ای به مناسبت حماسه 9 دی تصریح کرد: حماسه 9 دی، «نَه» به استکبار نوین غربی در سلطه بر ملت‌ها بود و نکته افتخارآمیز در این حماسه، حضور به‌موقع، بصیرت، دشمن‌شناسی و ولایت مداری مردم ایران اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان سرخس به مناسبت حماسه ۹ دی بیانیه‌ای صادر کرد.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ

 

می‌خواهند نور خدا را با دهان‌های خود خاموش کنند ولی خدا کامل‌کننده نور خویش است هرچند که کافران را خوش نیاید. (سوره صف- آیه ۸)

 

در ۹ دی سال ۸۸ حماسه‌ای ماندگار و ویژه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت که نشان از عمق بصیرت و شناخت ملت غیور ایران از فتنه و جریان‌های برانداز علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت.

 

حماسه ۹ دی نشان داد که نخبگان واقعی مردم هستند، چراکه حضور مردم در ۹ دی، «نَه» به کسانی بود که ایران اسلامی را با کشورهای شرق اروپا اشتباه گرفته بودند.

 

حماسه ۹ دی، «نَه» به استکبار نوین غربی در سلطه بر ملت‌ها بود و نکته افتخارآمیز در این حماسه، حضور به‌موقع، بصیرت، دشمن‌شناسی و ولایت مداری مردم ایران اسلامی بود.

 

در سال ۸۸ ملت شریف ایران هشت ماه هزینه بی‌بصیرتی خواصی را دادند که تحت نفوذ اتاق فکرهای آمریکایی- انگلیسی قرارگرفته و به بهانه «تقلب» در انتخابات، سعی در ایجاد اردوکشی خیابانی کردند تا از این مسیر، با نشانه گرفتن اصل نظام، به اهداف شوم خود جامه عمل بپوشانند، ولی این مردم بودند که مثل گذشته با حرکتی مثال‌زدنی و خلق حماسه بزرگ ۹ دی پاسخ کوبنده و دندان‌شکنی به این افراد و حامیان مستکبرشان دادند و نگذاشتند خون‌های ریخته شده برای دفاع از این مرزوبوم با آمال و آرزوهای عده‌ای خائن به‌نظام و انقلاب، پایمال شود.

 

هشت ماه فتنه و هشت ماه هجمه بی‌وقفه علیه نظام و انقلاب که خیر، بلکه علیه اساس و موجودیت اسلام ناب، تحفه‌ای بود که سران فتنه برای این ملت به ارمغان آوردند و ادعای از اساس دروغ تقلب در انتخابات تنها یک پروژه بود برای فریب افکار عمومی و به صحنه کشاندن طیفی از فریب‌خوردگان؛ فتنه گران حساب این را نکرده بودند که شاید بتوان برای مدتی به یک نفر دروغ گفت اما هرگز نمی‌توان برای همیشه به همه دروغ گفت و دیری نخواهد گذشت که غبار فتنه فروبنشیند.

 

آری ۹ دی‌ماه به گفته رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام‌حجت برای همه است؛ حماسه ۹ دی روز بیداری و خروش و حضور ملتی است که به مقدساتش، نظامش و سالار شهیدانشان توهین شده بود و کاسه صبرشان لبریز.

 

شناخت حق از باطل، پشتیبانی قاطع از مقام ولایت، اتمام‌حجت با فتنه گران و عبور کنندگان از خطوط قرمز نظام و محکوم کردن هتک حرمت به مقدسات، جلوه‌هایی از حضور حماسی ملت ایران در ۹ دی ۸۸ در اقصی نقاط کشور بود.

 

ملت بصیر و سرافراز ایران نشان داد که در هر شرایطی، همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده و تا پای جان آماده فداکاری و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های نظام و حراست از خون شهیدان است.

 

ما بسیجیان دانشگاه‌های شهرستان سرخس در سالگرد حماسه ماندگار ۹ دی بار دیگر بیعت خود را با پیر مرادمان تجدید کرده و همگان را به وحدت حول محور ولایت مطلقه فقیه که به‌حق تنها راه رسیدن به سعادت است، دعوت می‌کنیم و همراه با تمامی آحاد ملت ایران اسلامی همچون سال گذشته، آمادگی حضور خود در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام و پیوند عاشورایی با ولایت را اعلام می‌نماییم.

 

والسلام علی من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان سرخس

انتهای پیام/