اداره ارشاد اسلامی سرخس میز خطابه سیاستمداران نیست/ اجازه ورود افکار سیاسی را به اداره ارشاد اسلامی سرخس نمی‌دهم
اداره ارشاد اسلامی سرخس میز خطابه سیاستمداران نیست/ اجازه ورود افکار سیاسی را به اداره ارشاد اسلامی سرخس نمی‌دهم
رئیس جدید اداره فرهنگ ارشاد اسلامی سرخس با تأکید بر اینکه خط ما خط انقلاب و رهبری و هدف ما نشر افکار امام راحل و رهبری در جامعه با زبان هنر و هنرمندان است، گفت: حق نمی‌دهیم به سیاستمداران که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس را به میز خطابه خود تبدیل کنند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حمزه شجاع در جمع خبرنگاران گفت: خبرنگاران در تمامی عرصه‌های انقلاب اسلامی و جبهه‌های حق علیه باطل حضور دارند و این مایه فخر و مباهات ما است.

 

رئیس جدید اداره فرهنگ ارشاد اسلامی سرخس افزود: نقش خطیر رسانه‌ها و خبرنگاران از ابتدای انقلاب تاکنون، نقشی ارزشی و بابرکت بوده و این نقش را خبرنگاران ما همیشه ثابت کردند.

 

وی صداقت کاری را از مهم‌ترین ویژگی‌های خبرنگاران دانست و تصریح کرد: خبرنگاری که پایبند به اصول و ارزش‌های نظام اسلامی باشد، بی‌طرفانه و بدون جانبداری از گروه خاصی، مشکلات مردم را از مسئولان مطالبه می‌کند.

 

شجاع با تأکید بر اینکه تمامی مسئولان مورد سؤال و پرسش هستند، بیان داشت: واژه مسئول از سؤال می‌آید، به همین دلیل مسئولان باید به خبرنگاران پاسخگو بوده و در همه حال در مقام پاسخ به خبرنگاران حضور داشته باشند.

 

رئیس جدید اداره فرهنگ ارشاد اسلامی سرخس تصریح کرد: برای حفظ ارزش‌های انقلاب شهید دادیم و قرار نیست با کوتاهی‌ها و حرکت‌های خاص، بخواهیم بر مشکلات سرپوش بگذاریم و از آن‌ها غافل باشیم.

 

وی بابیان اینکه بصیرت انقلابی باید سرلوحه خبرنگاران باشد، افزود: هیچ اقدام سیاسی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس نداریم و اجازه ورود افکار سیاسی را به این اداره نمی‌دهیم.

 

شجاع اظهار داشت: خط ما خط انقلاب و رهبری و هدف ما نشر افکار امام و رهبری در جامعه با زبان هنر و هنرمندان است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس بابیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس اداره «سیاسی» ارشاد نیست، افزود: حق نمی‌دهیم به سیاستمداران که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سرخس را به میز خطابه خود تبدیل کنند.

 

وی با تأکید بر اینکه خودمان را همیشه وامدار انقلاب اسلامی و وامدار خون شهدا می‌دانیم، اذعان کرد: هنری که همراه با ارزش‌های انقلاب اسلامی باشد، خلق حماسه می‌کند.

انتهای پیام/