دستگیری سارق موتورسیکلت با ۵ فقره سرقت در سرخس
دستگیری سارق موتورسیکلت با ۵ فقره سرقت در سرخس
فرمانده انتظامي شهرستان سرخس از دستگيري سارق موتورسيکلت با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن باقرزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهر سرخس کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت این شهرستان بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی سرخس افزود: مأموران دایره مبارزه با سرقت آگاهی حین گشت زنی به یک سارق سابقه‌دار که با موتورسیکلت در حال تردد بود مشکوک که پس از توقیف در ابتدا منکر سرقتی بودن موتور می‌شود که پس از استعلام از سیستم مشخص شد موتورسیکلت مذکور سرقتی است.

 

وی تأکید کرد: این سارق موتورسیکلت دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.

 

باقرزاده خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده و ادله پلیسی به جرم خود مبنی بر سرقت موتورسیکلت و همچنین به سرقت چهار فقره موتورسیکلت دیگر اعتراف کرد.

 

فرمانده انتظامی سرخس تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شد و وسایل نقلیه مسروقه به مالباختگان تحویل داده شد.
وی در پایان به شهروندان هشدار داد: پارک کردن موتورسیکلت‌ها در معابر عمومی، بستر ارتکاب سرقت را فراهم می‌کند و در بسیاری از موارد مشاهده شده است که موتورسیکلت‌ها بدون تجهیزات ایمنی در خیابان رها می‌شوند و افراد سودجو و فرصت‌طلب نیز که شاید انگیزه ارتکاب سرقت را از قبل نداشته باشند با مشاهده آن وسوسه شده و دست به سرقت می‌زنند.

انتهای پیام/