نبود زیرساخت‌های لازم مانع استقبال مردم سرخس در سرشماری اینترنتی شد
نبود زیرساخت‌های لازم مانع استقبال مردم سرخس در سرشماری اینترنتی شد
فرماندار سرخس گفت: نبود زیرساخت‌های لازم موجب شد تا استقبال مردم سرخس در سرشماری اینترنتی ضعیف باشد و درمجموع رتبه پایینی به شهرستان مرزی سرخس اختصاص یابد.

به گزارش نسیم سرخس، حسین سنجرانی صبح امروز در مراسم بدرقه مأموران سرشماری نفوس و مسکن شهرستان گفت: نبود زیرساخت‌های لازم در روستاهای سرخس موجب شد تا استقبال مردم در سرشماری اینترنتی ضعیف باشد و درمجموع رتبه پایینی به شهرستان مرزی سرخس در مرحله اول اختصاص یابد.

 
سنجرانی افزود: در مرحله حضوری سرشماری نفوس و مسکن شاهد همکاری و تعامل دستگاه‌های نظامی و انتظامی با مأموران سرشماری خواهیم بود.

 

وی تصریح کرد: در حوزه روستایی بخشداران مرکزی و مرزداران به همراه دهیاران، در کنار مأموران سرشماری ثبت‌نام کامل روستاییان عزیز را انجام می‌دهند.

 

فرماندار سرخس با تأکید بر اینکه آمار شفاف و روشن مهم‌ترین هدف سرشماری نفوس و مسکن است، خاطرنشان کرد: سرشماری یک وظیفه شرعی و ملی است که ضرورت دارد مأموران سرشماری از هرگونه حاشیه‌ای پرهیز کنند.

 
سنجرانی در پایان با اشاره به برخی شایعات درباره این طرح اظهار داشت: مردم به شایعات مطرح‌شده درباره سرشماری نفوس و مسکن توجه نکنند و می‌طلبد همه در این طرح ملی مشارکت داشته تا در برنامه‌ریزی ۵ سال آینده کشور سهیم باشند.

منبع: روابط عمومی فرمانداری سرخس

انتهای پیام/