باند سه نفره سرقت در سرخس متلاشی شد
باند سه نفره سرقت در سرخس متلاشی شد
فرمانده انتظامی سرخس گفت: باند سه نفره سارقان منازل، مغازه ها و ساختمان های در حال ساخت سرخس متلاشي شد و اعضاي آن دستگير شدند.

سرهنگ محسن باقرزاده در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در پی چندین فقره سرقت از منازل، مغازه ها و ساختمان های در حال ساخت در سطح شهر سرخس موضوع در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی سرخس افزود: با انجام مراقبت های ویژه ماموران پلیس آگاهی شهرستان، خودروی سارقان شناسایی و با بررسی میدانی مشخص شد، سارقان افرادی با سابقه هستند که نسبت برادری با یکدیگر دارند.

 

وی با اشاره به دستگیری و بازجویی از این سارقان تصریح کرد: با توجه به اعترافات متهمان و ادله پلیسی، از مخفیگاه آن ها اجناسی شامل لوازم منزل و ساختمان، لپ تاپ، گوشی موبایل، فرش، یک دستگاه دوچرخه و موتور سیکلت کشف و ضبط شد.

 

باقرزاده با بیان اینکه سارقان مقداری از اموال را در مشهد و تعدادی را به مالخران در سرخس فروخته بودند، اظهار داشت: ۲۵ پرونده در این رابطه تشکیل شده که اموال کشف شده به مالباختگان مسترد شده و مابقی هم در حال انجام است.

 
فرمانده انتظامی سرخس در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند برای شناسایی اموال خود به ستاد انتظامی واحد آگاهی، واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند.

انتهای پیام/