بهسازی ۱۰ کیلومتر از محور سرخس- مشهد/ ۴۵ تن قیر به راه‌های روستایی سرخس اختصاص یافت
بهسازی ۱۰ کیلومتر از محور سرخس- مشهد/ ۴۵ تن قیر به راه‌های روستایی سرخس اختصاص یافت
سرپرست اداره راه و شهرسازی سرخس به بهسازی 10 کیلومتر از محور سرخس- مشهد اشاره کرد و گفت: در این 10 کیلومتر 50 هزار مترمربع خاک‌برداری و 6 هزار و 500 مترمربع خاک‌ریزی و کوبیدن مصالح صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید جواد احمدی امشب در جلسه شورای اداری شهرستان سرخس با تأکید بر اینکه راه به‌عنوان سرمایه و میراث یک منطقه شناخته می‌شود و توسعه آن منطقه درگرو راه دسترسی مناسب است، گفت: متأسفانه در سال‌های گذشته راه سرخس مورد بی‌مهری قرار گرفته است.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی سرخس با اشاره به انتزاع راهداری افزود: کار راهداری بعد از انتزاع از راه و شهرسازی تخصصی‌تر و با سرعت و دقت بیشتری پیگیری خواهد شد.

 

احمدی یکی از اصلی‌ترین فعالیت‌های راه و شهرسازی را ایمن‌سازی جاده‌ها عنوان کرد و گفت: نقاط حادثه‌خیز محور سرخس- مشهد به‌خصوص از تقاطع بزنگان تا ابتدای گردنه مزداوند کار ایمن‌سازی آن در ماه گذشته انجام شده است.

 

وی به بهسازی ۱۰ کیلومتر از محور سرخس- مشهد اشاره و تصریح کرد: در این ۱۰ کیلومتر ۵۰ هزار مترمربع خاک‌برداری و ۶ هزار و ۵۰۰ مترمربع خاک‌ریزی و کوبیدن مصالح صورت گرفته است.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی سرخس خاطرنشان کرد: برای نگهداری راه‌های روستایی شهرستان ۴۵ تن قیر به اداره راه و شهرسازی سرخس تحویل شده است که محور مزداوند تا سد دوستی در اولویت قرار دارد.

 

احمدی به پروژه‌های روستایی راه و شهرسازی سرخس اشاره و بیان داشت: برای تسهیل عبور و مرور در محور روستایی معدن آق دربند پل احداث کردیم و سه کیلومتر از این محور نیز آسفالت شده است.

 

وی در پایان گفت: روکش آسفالت راه بزنگان در حال انجام است و آسفالت راه روستایی شوراب سفلی و آبدراز نیز تا ماه آینده انجام می‌شود.

انتهای پیام/