کسب رتبه دوم HSE شرکت‌های پالایشی کشور توسط پالایشگاه سرخس
کسب رتبه دوم HSE شرکت‌های پالایشی کشور توسط پالایشگاه سرخس
رئیس ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از کسب رتبه دوم HSE در بین شرکت‌های پالایش گاز در سال 94 خبر داد.

سید اسماعیل قادری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: ارتقای شاخص‌های ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل، برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست، کنترل بهینه آلاینده‌های زیست‌محیطی ، تعریف و اجرای پروژه‌های پژوهشی مرتبط با ایمنی، بهداشت، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل، افزایش شاخص آموزش به کارکنان، تعدد تمرینات و مانورها و افزایش تعداد بازرسی‌های پیشگیرانه از حوادث زمینه‌ساز کسب رتبه دوم HSE در بین شرکت‌های پالایش گاز کشور شده است.

 

وی تصریح کرد: این افتخار با همدلی، همبستگی و مشارکت تمامی کارکنان در رعایت موازین بهداشت، ایمنی، محیط‌زیست و پدافند غیرعامل میسر شد.

 

رئیس ایمنی و بهداشت پالایشگاه گاز سرخس خاطرنشان کرد: همان‌طور که در سال‌های گذشته شاهد کسب رتبه‌های برتر در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست بوده‌ایم، این روند در سال‌های آینده نیز مطابق با استراتژی‌های تدوین‌شده استمرار خواهد داشت.

 

قادری یادآور شد: در سال گذشته نیز شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد موفق به کسب رتبه نخست HSE در بین شرکت‌های پالایش گاز کشور شد.

انتهای پیام/