نیروهای مسلح احساس امنیت را از دشمن بگیرند/ کنار گذاشتن مسئله نظامی گری حرف غلطی است
نیروهای مسلح احساس امنیت را از دشمن بگیرند/ کنار گذاشتن مسئله نظامی گری حرف غلطی است
امام جمعه سرخس با تاکید براینکه نیروهای مسلح ما باید احساس امنیت را از دشمن بگیرند، گفت: امروز تصور حقیقی ملت این است که اگر به دشمن روی خوش نشان دادیم او بر ما چیره می شود، بنابراین مکر دشمن باید همیشه جلوی چشم مان باشد و هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام علیرضا ارژنگ صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح شهرستان سرخس با تبریک هفته دفاع مقدس و با بیان اینکه نباید دشمن را کوچک بشماریم و از او غفلت کنیم، گفت: اگر با دشمن به تعبیر امام علی علیه السلام مثل یک کفتار رفتار کردیم، با روی فریبکارانه او بیدار خواهیم شد.

 

امام جمعه سرخس با بیان اینکه باید پیوسته اقتدار نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شود تا دشمن این اقتدار را احساس کند، افزود: این حرفی که در هفته های اخیر گفته شد که باید مسئله نظامی گری را کنار بگذاریم حرف غلطی است؛ دشمن هرچقدر هم ضعیف باشد نباید از اقتدار نیروهای مسلح ما کم شود و سلاح را کنار بگذارند.

 

وی با تاکید براینکه نیروهای مسلح ما باید احساس امنیت را از دشمن بگیرند، گفت: امروز تصور حقیقی ملت این است که اگر به دشمن روی خوش نشان بدهیم او بر ما چیره می شود، بنابراین مکر دشمن باید همیشه جلوی چشم مان باشد و بیدار و هوشیار باشیم.

 

امام جمعه سرخس ادامه داد: وقتی لشکر اسلام را کفار می دیدند، ابهت لشکریان اسلام در دل آن ها هراس ایجاد می کرد؛ امروز هم باید جنبه نظامی گری و دفاعی تقویت شود تا دشمن نظام اسلامی احساس امنیت نکند.

 

ارژنگ با با بیان اینکه قدرت اصلی نیروهای مسلح ما ایمان و معنویت است، اظهار داشت: امروز جوانانی داریم که با ایمان و عزم راسخ در اوج جوانی و محبت دنیوی، همسر و فرزندان خود را کنار می گذارند و وقتی احساس می کنند که حریم حرم نیاز به جانفشانی دارد در مقابل دشمن سینه سپر می کنند و لرزه بر اندام او می اندازند.

انتهای پیام/