مبدل حرارتی واحد بازیافت گوگرد پالایشگاه گاز سرخس بازسازی شد
مبدل حرارتی واحد بازیافت گوگرد پالایشگاه گاز سرخس بازسازی شد
رئیس تعمیرات شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس گفت: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی، مبدل حرارتی واحد بازیافت گوگرد این مجتمع گازی با توان متخصصان داخلی بازسازی شد.

سید محمود دبیرالنظاره ئی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: با توجه به فرسودگی تیوب‌های کندانسورهای واحدهای بازیافت گوگرد فاز یک، تیوب‌های این تجهیز بعد از ۳۵ سال راه‌اندازی این واحد مطابق دستورالعمل قبلی و با برنامه‌ریزی انجام‌شده تعویض شد.

 

وی بابیان اینکه این کار با استفاده از تجربیات گذشته متخصصان داخلی در این شرکت صورت گرفته است، اظهار داشت: برای تعویض تیوب‌های این مبدل، مدت‌زمان ۴۰ روز تعمیراتی پیش‌بینی و برنامه‌ریزی شده بود که با نظارت دقیق و مستمر همکاران، گروه‌های نظارتی، اجرایی و پیمانکاری و کار ۲۴ ساعته، این کار در مدت‌زمان ۲۲ روز پایان یافت.

 

رئیس تعمیرات پالایشگاه گاز سرخس تصریح کرد: این کار تعمیراتی با صرفه‌جویی ۱۸ روزه در زمان تعمیر این تجهیز صورت گرفت.

 

دبیرالنظاره ئی تأکید کرد: خط‌مشی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در حوزه تعمیرات اساسی به‌گونه‌ای تعریف شده است که همه فعالیت‌های تعمیراتی از سوی کارکنان این مجتمع گازی انجام می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به پشتوانه‌های علمی و فنی کارکنان و متخصصان داخلی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد، در این پروژه تعداد یک هزار و ۲۶۶ عدد تیوب فرسوده قبلی از مبدل خارج و تیوب‌های جدید جایگزین شد.

 

رئیس تعمیرات پالایشگاه گاز سرخس یادآور شد: پس از انجام عملیات اکسپند (بسط دادن) تمامی تیوب‌ها شامل دو هزار و ۵۳۲ سر تیوب دو اینچ با استفاده از گاز محافظ آرگون جوشکاری شد.

انتهای پیام/