فاز نخست دی کلینیک سرخس ۳۱ شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد
فاز نخست دی کلینیک سرخس ۳۱ شهریورماه به بهره‌برداری می‌رسد
رئیس بهداشت و درمان شمال شرق کشور گفت: با حضور مسئولان ارشد وزارت نفت و بهداشت و درمان، فاز نخست دی کلینیک صنعت نفت در شهرستان سرخس 31 شهریورماه جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، وحید مالکی در جلسه میثاق کارکنان پالایشگاه گاز سرخس گفت: راه‌اندازی این پروژه در سه فاز شامل فاز نخست درمانگاه عمومی و اورژانس، فاز دوم پلی کلینیک تخصصی و فاز سوم قسمت بیمارستانی و اتاق عمل دیده شده است.

 

وی اظهار داشت: فازهای این پروژه در بازه زمانی دو ماه به دو ماه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت چون در فاز دوم نیازمند حضور متخصصان و استقرار آن‌ها در شهرستان سرخس خواهیم بود و در فاز سوم هم قسمت بیمارستانی و اتاق‌های عمل در مجموعه افتتاح می‌شوند.

 

رئیس بهداشت و درمان شمال شرق کشور تصریح کرد: بودجه مصوب شرکت ملی گاز ایران برای ساخت و خرید تجهیزات و راه‌اندازی حدود ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است که تاکنون این اعتبار تخصیص یافته است.

 

مالکی بیان داشت: خرید تجهیزات پزشکی تاکنون ۹۰ درصد رشد را شاهد بوده و خرید سایر تجهیزات منوط به اخذ مجوزهای لازم از دانشگاه علوم پزشکی خراسان برای مشخص شدن فعالیت این پروژه به‌صورت دی کلینیک و یا بیمارستان است که پس از اعلام چگونگی فعالیت این مجموعه، خرید تجهیزات در دستور کار قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/