کسب ۶ مدال توسط مددجویان بهزیستی سرخس در مسابقات استانی
کسب ۶ مدال توسط مددجویان بهزیستی سرخس در مسابقات استانی
رئیس اداره بهزیستی سرخس از کسب ۶ مدال توسط تیم مددجویان بهزیستی سرخس در مسابقات استانی دومیدانی خبر داد.

زری صادقی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس گفت: تیم معلولان اداره بهزیستی شهرستان سرخس در مسابقات انتخابی قهرمانی استان در رشته‌های دومیدانی، پرتاب دیسک و پرتاب نیزه موفق به کسب ۶ مدال شد.

 

رئیس اداره بهزیستی سرخس افزود: این مسابقات در روزهای ۱۹ و ۲۰ مردادماه به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد که تیم سرخس توانست در این مسابقات در بخش برادران سه مدال طلا و یک مدال نقره و در بخش خواهران یک مدال طلا و یک مدال نقره کسب کند.

 

صادقی بیان کرد: فرهاد ریحانی و فاطمه علیمیرزایی در رشته دو ۱۰۰ متر، رضا سندگل در رشته دو ۲۰۰ متر، عبدالواحد رودینی در رشته دو ۱۰۰ متر با ویلچر موفق به کسب مدال طلا و محمدرضا چشک و زهرا سادات رییس السادات در رشته پرتاب دیسک موفق به کسب مدال نقره شدند.

 

وی عنوان کرد: خانم فاطمه علیمیرزایی علاوه بر کسب مدال طلا در رشته دو ۱۰۰ متر توانست جواز حضور در مسابقات کشوری را نیز کسب کند.

 

رئیس اداره بهزیستی سرخس در پایان با اشاره به دهه کرامت گفت: در هفته گذشته ۱۳۰ نفر از مددجویان بهزیستی سرخس در قالب سه اتوبوس با همکاری پالایشگاه گاز، شرکت نفت، ستاد مردمی قرآن و عترت، پایانه مرزی و هیئات مذهبی به حرم مطهر رضوی اعزام و از سفره امام رضا علیه‌السلام اطعام شدند.

انتهای پیام/ع