حضور پالایشگاه گاز سرخس در پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی/ پالایشگاه گاز سرخس تامین انرژی پاک شش استان کشور را برعهده دارد
حضور پالایشگاه گاز سرخس در پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی/ پالایشگاه گاز سرخس تامین انرژی پاک شش استان کشور را برعهده دارد
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس از حضور چشمگیر این مجتمع گازی در پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز و پتروشیمی خبر داد.
ابوالفضل نعمتی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه از تاریخ ۳۰ تیرماه جاری در سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد در فضایی بالغ بر دو هزار مترمربع دایر شده بود.
وی اظهار داشت: در این نمایشگاه ۵۰ شرکت داخلی حوزه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و سه شرکت خارجی حضور دارند.
نعمتی در ادامه به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره و تصریح کرد: معرفی صنعت نفت و گاز استان خراسان رضوی در سطح ملی، معرفی جایگاه شرکت های داخلی استان در حوزه خدمات نفتی، پالایش گاز، حضور سازندگان شرکت های نفت و گاز، ترانزیت مواد نفتی و محصولات پتروشیمی و گازرسانی از اهداف برگزاری پنجمین نمایشگاه بین المللی نفت و گاز بود.
وی با بیان اینکه شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس به عنوان تنها پالایشگاه شرق کشور تامین انرژی پاک شش استان کشور را برعهده دارد خاطرنشان کرد: این مجتمع با تولید ۵۰ میلیون مترمکعب گاز در روز، نقش بسزایی در تامین گاز طبیعی دارد.
نعمتی در ادامه معرفی جایگاه این مجتمع گازی و محصولات جانبی آن را از اهداف حضور این شرکت در نمایشگاه نفت و گاز عنوان کرد.
گفتنی است، این نمایشگاه تا دوم مردادماه امسال از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در سالن عطار نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای بازدیدکنندگان بود.
انتهای پیام/