قاضی زاده هاشمی: مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی برای ما یک افتخار است/ در برابر فشارهای بین‌المللی ذره‌ای از مبارزه با رژیم صهیونیستی کوتاه نمی آییم
قاضی زاده هاشمی: مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی برای ما یک افتخار است/ در برابر فشارهای بین‌المللی ذره‌ای از مبارزه با رژیم صهیونیستی کوتاه نمی آییم
نماینده سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه مبارزه با رژیم صهیونیستی برای ما یک افتخار است، گفت: باید به مبارزه با رژیم صهیونیستی وجهه جهانی بدهیم، یعنی راهپیمایی روز جهانی قدس باید یک بازتاب گسترده و یک نماد بین‌المللی را همیشه به همراه داشته باشد.

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار نسیم سرخس، با اعلام حمایت رسمی از کمپین #اسرائیل_را_بر_می_چینیم، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نماد اتحاد و انسجام ملی در برابر استکبار جهانی و حمایت از مظلومان و مستضعفان عالم و مردم مظلوم فلسطین است.

 

نماینده سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی درباره سخن تاریخی رهبر معظم انقلاب مبنی بر نابودی رژیم جعلی اسراییل در ۲۵ سال آینده، خاطرنشان کرد: امروز حمایت از فلسطین یک وجهه جهانی و بین‌المللی به جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلفی چون عدالت‌خواهی و ضد استکباری داده است.

 

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مبارزه با رژیم جعلی صهیونیستی درواقع به‌عنوان یک نماد اقتدار برای جمهوری اسلامی ایران تبدیل ‌شده است.

 

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: نباید در برابر فشارهای بین‌المللی و در بالا و پایین زمانه، ذره‌ای از آرمان‌خواهی، ایستادگی و مبارزه با رژیم صهیونیستی کوتاه بیاییم.

 

وی بابیان اینکه مبارزه با رژیم صهیونیستی برای ما یک افتخار است، افزود: باید به مبارزه با رژیم صهیونیستی وجهه جهانی بدهیم، یعنی راهپیمایی روز جهانی قدس باید یک بازتاب گسترده و یک نماد بین‌المللی را همیشه به همراه داشته باشد.

 

نماینده سرخس و فریمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بازتاب بین‌المللی راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند نشانه صلابت، اقتدار و ایستادگی ملت ایران بر سر آرمان‌های خود باشد.

 

قاضی‌زاده هاشمی در پایان با تأکید بر حضور گسترده و باشکوه مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در این برهه از زمان باید باصلابت بیشتری نسبت به گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/