شرکت‌های پیمانکاری برای همکاری با پالایشگاه باید در سرخس دفتر داشته باشند
شرکت‌های پیمانکاری برای همکاری با پالایشگاه باید در سرخس دفتر داشته باشند
مدیر عامل پالایشگاه گاز سرخس گفت: شرکت های پیمانکاری که قصد همکاری با پالایشگاه گاز سرخس را دارند باید در شهرستان دفاتری ایجاد کنند تا ارزش افزوده به شهرستان بیاید.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سید مجید منبتی در بازدید شهردار و اعضای شورای شهر سرخس از مجموعه پالایشگاه گفت: این مجموعه امروز به عنوان یک ظرفیت عظیم اقتصادی در شمال و شمال شرق کشور مطرح است بطوری که منبع تامین انرژی پاک شش استان کشور به شمار می رود.

 

مدیر عامل پالایشگاه گاز سرخس، وجود تاسیسات عظیم مجتمع پالایشگاهی گاز شهید هاشمی نژاد در منطقه عملیاتی خانگیران سرخس را در رده حیاتی ترین تاسیسات کشور از منظر امنیت ملی عنوان کرد.

 

وی تصریح کرد: استفاده از ظرفیت های منطقه با بستر تعامل دستگاه های دولتی در شهرستان سرخس محقق خواهد شد، به همین دلیل پالایشگاه در راستای جذب جوانان و اشتغال آنان در طول سال های گذشته گام های موثری را برداشته است.

 

منبتی خاطرنشان کرد: ما در آینده ای نزدیک کمیته تعاملات اجتماعی را در پالایشگاه خانگیران ایجاد خواهیم کرد تا تعاملات از طریق این کمیته پیگیری شود.

 

مدیر عامل پالایشگاه گاز سرخس یادآور شد: شرکت های پیمانکاری که قصد همکاری با پالایشگاه خانگیران را دارند باید در شهرستان دفاتری ایجاد کنند تا ارزش افزوده به شهرستان بیاید.

 

همچنین در این جلسه شهردار و اعضای شورای شهر سرخس پیرامون مسائل اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سطح تعاملات به ارائه دیدگاه های خود پرداختند.

انتهای پیام/