اعزام کاروان ۴۳۰ نفره سرخس به مراسم ارتحال امام/ حضور میلیونی مردم در مراسم ارتحال امام برکات جهانی دارد
اعزام کاروان ۴۳۰ نفره سرخس به مراسم ارتحال امام/ حضور میلیونی مردم در مراسم ارتحال امام برکات جهانی دارد
فرمانده سپاه سرخس گفت: حضور میلیونی مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، تکریم آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است و برکات جهانی دارد.

سرهنگ سید مرتضی شارعی مقدم در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، بابیان اینکه ظهر امروز ۴۳۰ از مردم شهرستان سرخس در قالب ۱۰ اتوبوس به مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) اعزام شدند، گفت: حضور میلیونی مردم ایران اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، تکریم آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و بیعت مجدد با امام و رهبری است.

 

فرمانده سپاه سرخس افزود: حضور مردم ولایتمدار ایران اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، اعلام وفاداری به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و این را ثابت می‌کند که نیروهای انقلابی در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور دارند.

 

وی حضور باشکوه مردم در این مراسم را تقویت‌کننده نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: حضور گسترده و میلیونی مردم در مراسم ارتحال امام (ره) که با سفری معنوی همراه است، برکات جهانی دارد.

 

شارعی مقدم در ادامه بابیان اینکه برای اعزام این کاروان تمامی تدابیر و نیازسنجی‌های لازم انجام شده است، خاطرنشان کرد: زیارت بارگاه مطهر حضرت معصومه (س) و زیارت مسجد مقدس جمکران نیز در این سفر معنوی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/