اخلاق خوب باید خود را در زندگی فردی و اجتماعی فرد منتظر نشان دهد
اخلاق خوب باید خود را در زندگی فردی و اجتماعی فرد منتظر نشان دهد
یک کارشناس مسائل دینی با بیان اینکه اخلاق خوب باید خود را در زندگی فردی و اجتماعی فرد منتظر نشان دهد، گفت: منتظران واقعی رضایت امام زمان (عج) را در عمل به احکام الهی می‌دانند و بدان عمل می‌کنند.

حجت‌الاسلام مجید سماواتی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با تبریک میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: وظیفه ما در امر فرج امام زمان (عج) این است که زمینه‌ساز ظهور آن حضرت باشیم.

 

این کارشناس مسائل دینی خاطرنشان کرد: یکی از کارهایی که می‌توانیم به‌عنوان یک منتظر انجام دهیم، برپایی مراسمات جشن برای آقا امام زمان (عج) است و این نشانه دهنده شوق انتظار منتظر برای دیدن مهدی موعود (عج) است.

 

وی اخلاق خوب را یکی دیگر از ویژگی‌های فرد منتظر عنوان کرد و افزود: اخلاق خوب باید خود را در زندگی فردی و اجتماعی فرد منتظر نشان دهد.

 

سماواتی به تشریح اخلاق فردی منتظران پرداخت و تصریح کرد: فرد منتظر در اخلاق فردی نباید دوشخصیتی باشد، یعنی در برخورد و معاشرت با مردم و خانواده تفاوتی قائل نشود.

 

این کارشناس مسائل دینی در ادامه درباره ویژگی‌های اخلاق اجتماعی منتظران اظهار داشت: رضایت مهدی فاطمه در این است که در زندگی اجتماعی، بازاریان ما اگر جنسی را می‌فروشند در حق مردم اجحاف نکنند، اگر معلم است ۴۵ دقیقه به دانش آموزان درس بدهد و اگر یک شخص روحانی است برخوردش با مردم یکسان باشد و اخلاقی داشته باشد که همه را به‌طرف خودش جذب کند.

 

وی در پایان گفت: منتظران واقعی رضایت امام زمان (عج) را در عمل به احکام الهی می‌دانند و بدان عمل می‌کنند.

انتهای پیام/