حضور امام جمعه شهرستان سرخس در جمع معتکفین+تصاویر
حضور امام جمعه شهرستان سرخس در جمع معتکفین+تصاویر
صبح امروز (پنجشنیه) امام جمعه سرخس به همراه جمعی از مسئولان شهرستان در جمع معتکفین برادر و خواهر حضور یافت.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، صبح امروز (پنجشنیه) امام جمعه سرخس به همراه جمعی از مسئولان شهرستان در جمع معتکفین برادر و خواهر حضور یافت.

 

حجت الاسلام علیرضا ارژنگ امام جمعه شهرستان سرخس با بیان اینکه اعتکاف موجب پالایش قلب ها می شود، گفت: از فرصت مذاکره علمی باید در ایام اعتکاف نهایت استفاده را ببریم و شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

 

وی با بیان اینکه امروز توجه جوانان ما در سرتاسر کشور به اعتکاف جلب شده است، اذعان کرد: با توجه به اینکه برنامه های مشابه اعتکاف در کشور کم داریم، برای خیل عظیمی که در این مراسم معنوی شرکت می کنند، اعتکاف شگفتی دارد.

 

ارژنگ با تاکید بر حضور پرشور جوانان در این مراسم معنوی خاطرنشان کرد: کسانی به مدارج علمی می رسند، که اهل نیایش و شب زنده دار باشند.

 

امام جمعه سرخس بیان داشت: معتکفان باید برای این سه روز برنامه ریزی کنند تا در پایان سربلند بیرون بیایند، بنابراین نباید از دعا، قرآن و ذکر در این سه روز غافل بود و از کارهای متفرقه و اعمالی که انسان را از خدا غافل می‌کند پرهیز کرد.

حضور امام جمعه شهرستان سرخس در جمع معتکفین (1) حضور امام جمعه شهرستان سرخس در جمع معتکفین (2) حضور امام جمعه شهرستان سرخس در جمع معتکفین (3) حضور امام جمعه شهرستان سرخس در جمع معتکفین (4) حضور امام جمعه شهرستان سرخس در جمع معتکفین (5) حضور امام جمعه شهرستان سرخس در جمع معتکفین (6)

انتهای پیام/