قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردمی است
قدرت ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردمی است
جانشین تیپ 377 سرلشگر شهید پرویز حبرانی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردمی در دنیا ثابت کرد که ابر قدرت هایی که تمامی منطقه ما را به هم ریختند، جرات تجاوز به ایران اسلامی را پیدا نکردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، سرهنگ رسول صمدپور در مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر مزداوند گفت: هیچ ارتشی نمی تواند موفق باشد، مگر اینکه مردم آن کشور از ارتش شان حمایت کنند.

 

جانشین تیپ ۳۷۷ سرلشگر شهید پرویز حبرانی افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه مردمی در دنیا ثابت کرد که ابر قدرت هایی که تمامی منطقه ما را به هم ریختند، جرات تجاوز به ایران اسلامی را پیدا نکردند.

 

صمدپور اذعان کرد: تفاوت شاخص ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر ارتش ها های جهان این است که ارتش جمهوری اسلامی هدفش اعتلای کلمه «الله» در جهان است.

 

وی با بیان اینکه در راس فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ولی فقیه قرار دارد، گفت: هدف ارتش جمهوری اسلامی ایران اعتلای کلمه «الله» است و در قرآن نیز به صراحت آمده که برای مقابله با دشمنانتان باید آماده باشید.

 

جانشین تیپ ۳۷۷ سرلشگر شهید پرویز حبرانی ادامه داد: ۴ دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می گذرد و این پشتوانه مردمی از نیروهای مسلح باعث شده است که دشمن جرات نکند حتی یک نگاه چپ به خاک جمهوری اسلامی ایران داشته باشد.

 

صمدپور با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس دست قدرت خداوند پشت سر ملت ایران بود، تصریح کرد: در هشت سال دفاع مقدس، ۲۰۰ کشور سازمان ملل پشت صدام ایستادند و به او مشاوره و سلاح دادند تا ایران اسلامی را به زانو درآورد، اما غافل بودند که پشت سر مردم ایران اسلامی، دست قدرت خداوند است.

انتهای پیام/