جشن نیکوکاری در مدارس سرخس آغاز شد
جشن نیکوکاری در مدارس سرخس آغاز شد
مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس گفت: همزمان با سراسر کشور سی و ششمین جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» در مدارس سرخس آغاز شد.

علیرضا دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: روز گذشته مراسم نمادین جشن نیکوکاری در دبستان پسرانه شهید مهاجر شهرستان برگزار شد.

 

مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس افزود: هر ساله در آستانه فصل شکوفایی بهار طبیعت و عید نوروز کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمک و همراهی سازمان‌ها و نهادهای دیگر همچون آموزش و پرورش، بسیج و صدا و سیمای جمهوری اسلامی اقدام به برگزاری جشن نیکوکاری می‌کند.
وی اظهار کرد: امسال جشن نیکوکاری در روزهای ۱۲، ۱۳ و ۱۴ اسفندماه برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه سی و ششمین دوره جشن نیکوکاری با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» برگزار می شود، اضافه کرد: در این راستا جلسات هماهنگی با اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شده است که امسال نیز از ظرفیت حداکثری برای کمک به خانواده‌های نیازمند بهره گرفته شود.
دادمحمدی با بیان اینکه روز اول برگزاری جشن نیکوکاری به میزبانی مدارس انجام شد، تصریح کرد: در همه مدارس پایگاه جشن نیکوکاری دایر شده است و در دبستان پسرانه شهید مهاجر واقع در شهرک گاز شهید مهاجر نیز این مراسم به صورت نمادین و با حضور مسئولان برگزار شد.
مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس ترویج فرهنگ انفاق و احسان بین دانش‌آموزان است، گفت: این جشن با همکاری آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان برگزار و در اسرع وقت کمک‎های جمع‌آوری شده بین نیازمندان توزیع می شود.
وی با بیان اینکه این جشن ضمن ترویج فرهنگ نوع دوستی باعث ایجاد فرصتی برای سهیم کردن هموطنان عزیزمان در شادی‌ها می شود، اظهار داشت: خوشبختانه هر سال شاهد حضور و مساعدت خیران و نیکوکاران در این جشن ملی و معنوی هستیم.
دادمحمدی همچنین از برگزاری جشن نیکوکاری، امروز ۱۳ اسفندماه در معابر و میادین با برپایی پایگاه‌هایی با کمک بسیج مستضعفین خبر داد و گفت: روز ۱۴ اسفندماه نیز این جشن بزرگ در مصلاهای نماز جمعه برگزار می شود.

 

مدیر کمیته امداد امام (ره) سرخس خاطرنشان کرد: به منظور سهولت در کمک‌رسانی به نیازمندان برخی از صندوق‌های جمع آوری کمک های مردمی معابر نیز برای واریز کمک‌های جشن نیکوکاری اختصاص یافته است.
وی در پایان تعداد خانوارهای زیر پوشش کمیته امداد شهرستان را بیش از ۳ هزار خانوار اعلام کرد و گفت: طی شش ماهه نخست امسال ۲۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک معیشت به این خانوارها پرداخت شده است.

انتهای پیام/