آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان سرخس برای برگزاری انتخابات/ تعیین ۶۲ شعبه اخذ رای/ ۱۰۰۰ نفر برگزاری انتخابات در سرخس را عهده‌دار هستند
آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان سرخس برای برگزاری انتخابات/ تعیین ۶۲ شعبه اخذ رای/ ۱۰۰۰ نفر برگزاری انتخابات در سرخس را عهده‌دار هستند
رئیس ستاد انتخابات شهرستان سرخس بابیان اینکه فرمانداری شهرستان برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد، گفت: حدود 1000 نفر برگزاری انتخابات در شهرستان سرخس را عهده‌دار هستند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حسین سنجرانی در جمع خبرنگاران شهرستان با تأکید بر حضور پرشور و شعور مردم در انتخابات ۷ اسفندماه گفت: انتخابات یک وظیفه ملی مذهبی، یک مطالبه سیاسی و یک رویداد فرهنگی اجتماعی است.

 

فرماندار سرخس افزود: انتخابات لیله‌القدر انقلاب اسلامی است که ایران اسلامی را نسبت به سایر کشورها متمایز کرده است.

 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی یک ویژگی برتر دارد که تعیین سرنوشت مردم به دست خود مردم رقم می‌خورد.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سرخس با بیان اینکه یکی از ایمن‌های اساسی ما حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: انتخابات و رأی مردم حق‌الناس است و از این امانت به‌درستی نگهداری خواهیم کرد.

 

سنجرانی مشارکت مردم ولایتمدار شهرستان سرخس در انتخابات گذشته را چشمگیر عنوان کرد و ادامه داد: مشارکت ۸۰ درصدی مردم شهرستان سرخس در انتخابات ادوار گذشته نشان می‌دهد که مردم سرخس، مردمی ولایتمدار و علاقه‌مند به‌نظام اسلامی هستند.

 

وی بیان داشت: با دستور شروع انتخابات، تاکنون تمام برنامه‌ها بر اساس جدول زمان‌بندی در شهرستان سرخس اجرا شده است.

 

فرماندار سرخس خاطرنشان کرد: در حوزه انتخابیه فریمان، سرخس، رضویه و احمدآباد ۴۵ نفر برای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۳۳ نفر تأیید صلاحیت نهایی شدند.

 

سنجرانی ادامه داد: در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری نیز ۱۰ نفر در استان خراسان رضوی تأیید صلاحیت نهایی شدند که از این تعداد ۶ نفر نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری خواهند شد.

 

وی اظهار کرد: در شهرستان ۶۲ شعبه اخذ رأی پیش‌بینی ‌شده است که ۳۱ شعبه به‌صورت ثابت و ۳۱ شعبه سیار است و از تعداد ۶۲ شعبه اخذ رأی ۳۹ شعبه روستایی و ۲۳ شعبه در بخش شهری قرار گرفته است.

 

سنجرانی با اشاره به تعداد واجدان شرایط گفت: ۶۱ هزار و ۳۰۰ نفر بر اساس آمار ثبت و احوال سرخس واجد شرایط رأی دادن در شهرستان داریم که از این تعداد ۳۸۰۰ نفر رأی اولی هستند.

 

فرماندار سرخس افزود: برای هر شعبه اخذ رأی حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر به‌کارگیری شده‌اند و جلسات توجیهی و آموزشی آن‌ها طبق جدول زمان‌بندی انجام‌شده است.

 

رئیس ستاد انتخابات شهرستان سرخس در پایان بابیان اینکه فرمانداری شهرستان برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد، گفت: حدود ۱۰۰۰ نفر برگزاری انتخابات در شهرستان را عهده‌دار هستند که توسط ستاد انتخابات، هیئت اجرایی، هیئت نظارت، شورای نگهبان و شورای تأمین انتخاب ‌شده‌اند.

انتهای پیام/