بیانیه هیأت نوجوانان و جوانان رزمندگان اسلام سرخس در محکومیت اقدام سعودی ها در اعدام شیخ نمر
بیانیه هیأت نوجوانان و جوانان رزمندگان اسلام سرخس در محکومیت اقدام سعودی ها در اعدام شیخ نمر
هيأت نوجوانان و جوانان عاشورايي رزمندگان اسلام سرخس با صدور بیانیه اقدام رژیم سعودی در اعدام شیخ نمر را محکوم و اعلام کرد که اعدام شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر توسط دست نشاندگان قدرتهای سلطه جو، مدلی از نسل کشی و تسویه حساب سیاسی و مذهبی است.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، هیأت نوجوانان و جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام سرخس با صدور بیانیه اقدام رژیم سعودی در اعدام شیخ نمر را محکوم کرد.

متن بیانیه هیأت نوجوانان و جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام سرخس به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم

وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبیلِ اللّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاء وَلَکِن لاَّ تَشْعُرُون ؛ کسانى را که در راه خدا کشته می ‏شوند مرده نخوانید بلکه زنده‏اند ولى شما نمی ‏دانید. سوره بقره ــ آیه۱۵۴
شهادت رهبر شیعیان عربستان، آیت الله نمر، نشانگر واقعیت تلخ تسلط افراطی گری، و کینه پراکنی برخاسته از وهابیت بر حاکمیت رژیم سعودی و عمق بی‌تدبیری و ناتوانی دولت ریاض است که سرکوب و برادر کشی را راه خروج از بن بست و استیصال سیاسی خود دانسته است.
بی شک اعدام شهید آیت الله شیخ نمر باقر النمر توسط دست نشاندگان قدرتهای سلطه جو، مدلی از نسل کشی و تسویه حساب سیاسی و مذهبی است که این روزها خاورمیانه و برخی کشورهای افریقایی را در برگرفته است و امروز مدعیان حقوق بشر و مدافعان آزادی بیان برابر این نوع جنایات سکوت کرده اند و به دنبال بزک کردن چهره رژیم های خونخوار منطقه هستند.
این اقدام دژخیمانه رژیم عربستان سعودی، بر خلاف عرف بین المللی و مبانی حقوق بشری بوده، برای تلافی شکست های مفتضحانه در صحنه سیاسی و نظامی و اقتصادی انجام شده است؛ اقدامی که برای سرپوش نهادن بر جنایات وحشتناک این رژیم در کشتار مردم ستمدیده یمن و بمباران زیر ساختها، بیمارستانها، مدارس و خانه های مردم مظلوم یمن و مخفی کردن حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی و کمکهای تسلیحاتی به جریانهای تکفیری ، تروریستی در سوریه و عراق و سایر مناطق جهان، صورت گرفته است.
هیأت نوجوانان و جوانان عاشورایی رزمندگان اسلام سرخسبهحکموظیفهشرعیقانونیوانسانی خود ، ضمن محکومیت شدید و مجدد اقدامات جائرانه، ضد اسلامی و ضد بشری حکام ستم پیشه آل سعود، نگرانی عمیق خویش را نسبت به این عمل مجرمانه اعلام داشته و از سازمانهای بین المللی و آزادیخواهان و حق طلبان جهان بویژه علمای مسلمان درخواست می نماید تا این جنایت هولناک را محکوم نمایند و در قبال آن واکنش نشان دهند.
بدون تردید اعدام شیخ نمر جنایتی است که عواقب گسترده ای را در پی خواهد داشت و مردم آزاده و عدالت خواهان جهان در قبال این جنایت رژیم سفاک آل سعود ساکت ننشسته و این عمل سفاکانه را بدون پاسخ نخواهند گذاشت و درس عبرت آمیزی به جانیان آل سعود خواهند داد.
وسیعلم الذین ظلموا ایّ منقلب ینقلبون

انتهای پیام/ع