رژیم وهابی آل‌سعود بار دیگر ماهیت پلید خویش را به معرض نمایش گذاشت/ با اعدام شیخ نمر، اسلام آمریکایی دست از آستین آل سعود و کارگزاران استکبار بیرون می آورد/ باید در جنگ اعتقادی مان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم
رژیم وهابی آل‌سعود بار دیگر ماهیت پلید خویش را به معرض نمایش گذاشت/ با اعدام شیخ نمر، اسلام آمریکایی دست از آستین آل سعود و کارگزاران استکبار بیرون می آورد/ باید در جنگ اعتقادی مان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم
علما و روحانیون شهرستان سرخس با صدور بیانیه ای اقدام رژیم آل سعود در اعدام شهید نمر باقر النمر را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، علما و روحانیون شهرستان سرخس با صدور بیانیه ای اقدام رژیم آل سعود در اعدام شهید نمر باقر النمر را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

« بسم الله القاسم الجبّارین»
بیانیه علماء و روحانیون شهرستان سرخس در محکوم کردن اقدام آل سعود
انا لله و اناالیه راجعون
« ما مظلومین همیشه ی تاریخ ،محرومان و پابرهنگانیم. ماغیر از خدا کسی را نداریم ؛ اگر هزار بار قطعه قطعه شویم، دست از مبارزه با ظالم بر نمی داریم. » حضرت امام خمینی (ره)
مقام شهادت ، خود اوج بندگی و سیر وسلوک در عالم معنویت است، خبر شهادت مظلومانه ی عالم برجسته تشیع آیت الله شیخ نمر بدست رژیم سفاک ، خونخوار و وابسته سعودی بار دیگر جهان اسلام را پس از جنایت مزدوران ارتش نیجریه در به شهادت رساندن شیعیان مظلوم این کشور در حزن و اندوه فرو برد، و ثابت کرد آمریکا، آل یهود ودست نشاندگانش در سراسر جهان برای فروپاشی مجد وعظمت اسلام خود را به آب وآتش می زنند و از هیچ جنایتی برای از بین بردن روحیه ی ضد استکباری ملت ها چشم پوشی نمی کنند. امروز رژیم رو به اضمحلال و تباهی گذاشته ی سعودی بار دیگر نشان داد کسی که از آمریکا روی برگرداند و به خداوند لبیک گوید سزاوار انتقام خواهد بود. رژیمی که امروز در جهان اسلام کانون فتنه هاست و با بیت المال مسلمین “اسلام آمریکایی” را ترویج می کند و همچون اربابانش از نفوذ اسلام ناب محمدی تحت لوای تشیع و به رهبری انقلاب اسلامی ایران در جهان هراس و واهمه دارد. مگر مسلمانان جهان، فاجعه ی قتل عام صدها عالم و جنایات و فاجعه دردناک منا را در طول حیات ننگین آل سعود فراموش می کنند؟
رژیم وهابی آل‌سعود بار دیگر ماهیت پلید خویش را به معرض نمایش گذاشت تا ندای حق‌طلبی و ضداستبدادی یکی از پیروان راستین خط سرخ علوی با سلاح شمشیر به خاموشی گراید. شیخ نمر، مبارز شجاعی که رهبری شیعیان مظلوم عربستان را به‌عهده داشت، تنها به‌خاطر مخالفت با سیاست‌های متحجرانه، تبعیض‌آمیز و جاهلی حاکمان وهابی عربستان در بی‌دادگاه این رژیم به اعدام محکوم گردید و همچون مولای خود در دشت کربلا، مظلومانه جان عزیز خویش را در راه وصال حضرت حق تقدیم نمود.
امروز که جنگ ما جنگ عقیده است و اسلام آمریکایی دست از آستین آل سعود و کارگزاران استکبار بیرون می آورد و خون مظلوم ترین بندگان خدا را به ناحق به زمین می ریزد، باید در جنگ اعتقادی مان بسیج بزرگ سربازان اسلام را در جهان به راه اندازیم.
دفتر امام جمعه، علما و روحانیون و طلاب حوزه علمیه امام رضا(علیه السلام) شهرستان سرخس این اقدام ضدبشری حکومت واپسگرای عربستان را شدیداً محکوم نموده،و از تمامی سازمان‌های بین المللی و مدافعان راستین حقوق بشر و دول و ملل اسلامی تقاضا دارد این عمل ننگین را محکوم نمایند. ضمناً نگرانی عمیق خود را از تشدید اختلافات مذهبی و قومی اعلام داشته، از همه مسلمانان تقاضا دارد نسبت به توطئه‌های شیطنت‌آمیز دشمنان وحدت مسلمین هوشیار باشند.
به همین مناسبت تجمع اعتراض آمیز طلاب و روحانیون شهرستان روز دوشنبه ۱۴ /۱۰/۱۳۹۴ ساعت ۹:۳۰ در محل مدرسه علمیه امام رضا (علیه السلام) برگزار می گردد.

انتهای پیام/ع