اجرای برنامه‌های مختلف سخنرانی، جشن و مولودی‌خوانی در هفته وحدت
اجرای برنامه‌های مختلف سخنرانی، جشن و مولودی‌خوانی در هفته وحدت
رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس گفت: در طول هفته وحدت برنامه‌های مختلفی مانند سخنرانی روحانیون شیعه و سنی و همچنین جشن و مولودی‌خوانی برگزار شد.

حجت الاسلام علی‌اصغر بتوئی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس با اشاره به برگزاری مراسمات هفته وحدت در شهر و روستاهای سرخس گفت: در ایام هفته وحدت برنامه‌های مختلفی را در مساجد شیعه و سنی در روستاها و شهرهای سرخس و مزداوند برگزار کردیم.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سرخس بیان کرد: سخنرانی روحانیون شیعه و سنی و همچنین برگزاری جشن و مولودی خوانی بخشی از برنامه های اجرایی در این هفته بوده است.

 

بتوئی افزود: سخنرانی حجت الاسلام موسوی در مسجد فاطمه الزهرا شهرک شهید مهاجر، سخنرانی حجت الاسلام فیض آبادی در هیئت جوانان قمر بنی هاشم، سخنرانی مولوی سلطان‌زاده در شهر مزداوند، سخنرانی مولوی رودینی و حجت الاسلام امینی در مسجد امام رضا علیه السلام، سخنرانی روحانیون شیعه و سنی در روستاهای پسکمر و کلاته عوض و برگزاری برنامه هفته وحدت در مسجدالنبی شهر سرخس از مهمترین برنامه‌های اجرایی در هفته وحدت بوده است.

 

وی در پایان گفت: برگزاری این چنین برنامه‌هایی مطمئنا در گسترش وحدت در منطقه شهرستان سرخس که یک شهرستان تلفیقی است بسیار موثر می باشد.

انتهای پیام/ع