تجلیل از خادمان قرآنی پالایشگاه گاز سرخس
تجلیل از خادمان قرآنی پالایشگاه گاز سرخس
همایش تقدیر و تجلیل از خادمان و فعالان قرآنی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در فرهنگسرای امام رضا(ع) شهرستان سرخس برگزار شد.

حسن مردانی مسئول دارالقرآن پالایشگاه خانگیران سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در مراسمی با حضور رئیس دارالقرآن وزارت نفت، مدیرعامل شرکت، امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان سرخس، از ۳۷ تعداد نفر از خادمان و فعالان قرآنی این شرکت تقدیر به عمل آمد.

 

مردانی اظهار داشت: دارالقرآن شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد سرخس به منظور ارائه خدمات قرآنی در تمامی زمینه ها اعم از آموزش قرائت، تجوید و حفظ با بهره گیری از اساتید بومی شهرستان در حوزه خواهران و برادران آموزش های قرانی را ارائه می دهد.

 
وی تصریح کرد: هر ساله مسابقات قرآنی با عنوان«بهار در بهار» در رشته های مختلف قرآنی برگزار می شود و نفرات برتر به مرحله سراسری اعزام می شوند.

 

این فعال قرآنی ادامه داد: در طول سال های گذشته، تیم های اعزامی این شرکت به مرحله کشوری مسابقات شرکت ملی گاز با کسب عناوین برتر باعث درخشش پالایشگاه خانگیران در بین سایر شرکت های صنعت گاز شده اند.

 

مردانی بیان کرد: در این همایش از زحمات ۳۰ ساله استاد عبدالرضا معینی در عرصه فعالیت های قرآنی شرکت و کسب موفقیت های برتر توسط تیم های قرآنی در مسابقات مختلف قرآن تقدیر به عمل آمد.

 

مسئول دارالقرآن پالایشگاه خانگیران در ادامه به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و بیان داشت: تقدیر از فعالیت های خادمین قرآنی، ترویج و گسترش فرهنگ دینی و قرآنی در بین کارکنان و خانواده های آنان از اهداف برگزاری این مراسم بود.

انتهای پیام/