باید مراقب منافقینی که از کفار بدتر هستند، باشیم
باید مراقب منافقینی که از کفار بدتر هستند، باشیم
امام جمعه گلبهار در مراسم عزاداری دهه آخر صفر در سرخس گفت: باید مراقب منافقینی که از کفار بدتر هستند، باشیم.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، حجت الاسلام محمد مروج در مراسم عزاداری رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام حسن (ع) و امام رضا (ع) با اشاره به ارزش واقعی زائران امام حسین (ع) و چگونگی به وجود آمدن شور حسینی در میان عاشقان امام حسین علیه السلام اظهار کرد: متوکل عباسی چندین بار کربلای امام حسین (ع) را آب بست تا قبر امام حسین محو شود و دیگر خلفایی قبر اباعبدالله را چندین مرحله تخریب کردند اما از آنجایی که حضرت اباعبدالله دلش را صادقانه تقدیم خدا کرده به همبن دلیل خدا هر روز عاشقانش را بیشتر از گذشته و به شیفتگانش می افزاید که طبق اخبار اعلام شده بیش از ۲۷ میلیون امسال امام حسین(ع) زائر داشته است.

 

امام جمعه گلبهار گفت: برای کشور ما آمریکا و اسرائیل به عنوان دشمنان خارجی شناخته شده هستند و در مقابل ما قرار دارند و مسلمانان هیچ ترسی از آنها نداشته و نخواهند داشت اما باید توجه به منافقینی که از کفار بدترند و در میان مردم و مسلمانان زیاد هستند، داشت و آنها را بهتر بشناسیم.

 

وی تصریح کرد: کسانی که در عاشورا در مقابل امام حسین علیه السلام ایستادند همه مسلمان بودند، نماز می خواندند حتی نوشتند در تاریخ بیش از ۱۲۰ هزار نفر آنها از فرات غسل کردند که پسر فاطمه را بکشند.

 

حجت الاسلام مروج افزود: باید این قبیل تفکرات را بشناسیم و با آنها مقابله داشته باشیم و راه اباعبدالله الحسین (ع) را ادامه بدهیم و از هیچ مانعی نهراسیم.

 

غلامرضا پژوه مدیر اجرایی هیئت متوسلین به حضرت ابوالفضل(ع) نیز در این مراسم گفت: اگر خداوند توفیق دهد قصد داریم همه ساله این مراسم عظیم را در ایام چهل و هشتم با یادی از ائمه معصومین(ع) و استقبال از زائران حضرت سیدالشهدا برگزار کنیم.

انتهای پیام/