عملیات احداث پل دوم پایانه مرزی سرخس به طور رسمی آغاز شد/ عدم دعوت از خبرنگاران برای پوشش خبری این مراسم!
عملیات احداث پل دوم پایانه مرزی سرخس به طور رسمی آغاز شد/ عدم دعوت از خبرنگاران برای پوشش خبری این مراسم!
عملیات احداث پل دوم پایانه مرزی سرخس با حضور مسئولان ایرانی و ترکمنستانی و بدون دعوت از خبرنگاران در یک روز تعطیل (جمعه) به طور رسمی آغاز شد.

به گزارش نسیم سرخس به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرخس، ساخت پل دوم پایانه مرزی سرخس با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور آغاز شد.

 
علی نورزاد معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار داشت: سرخس تنها دروازه ورودی کشورهای آسیای میانه به کشور و آبهای گرم و آزاد خلیج فارس است و نقطه اتصال شرق به غرب نیز می باشد.

 
فرماندار سرخس در حاشیه این مراسم گفت: طبق مذاکرات و تفاهمات روسای جمهور ایران و ترکمنستان حجم مبادلات تجاری دو کشور می بایست در ده سال آینده به ۶۰ میلیارد دلار افزایش یابد که دستیابی به این حجم مبادلات نیازمند احداث پل دوم پایانه مرزی سرخس بود.

 

وی تصریح کرد: با ساخت پل دوم پایانه مرزی سرخس زمینه افزایش مبادلات تجاری ایران و ترکمنستان تا ۶۰ میلیارد دلار آماده می شود.

 
سنجرانی افزود : این پل ۹۶ متر طول و ۱۵ متر عرض دارد که توسط پیمانکاران ایرانی در ۱۵ ماه ساخته می شود.

 
شایان ذکر است در این مراسم معاون وزیر راه کشور ترکمنستان و رئیس بخش امور بین الملل کشور ترکمنستان حضور داشتند.

 

به گزارش نسیم سرخس، متاسفانه مراسم آغاز عملیات احداث پل دوم پایانه مرزی سرخس بدون دعوت از خبرنگاران و در یک روز تعطیل (جمعه) برگزار شده است و نه تنها از خبرنگاران رسانه های مکتوب برای پوشش این خبر مهم دعوت نشده حتی خبرنگار صدا و سیما نیز که در حوزه تصویری و در سطح رسانه ملی فعالیت می کند به این مراسم دعوت نشده است.

 

مطمئنا عدم اطلاع رسانی به خبرنگاران برای پوشش خبری این اتفاق مهم در سرخس امر پسندیده ای نیست و انتظار می رود خبرنگاران شهرستان در مراسمات مهمی همچون مراسم مذکور که با حضور مقامات کشوری صورت می گیرد دعوت شوند تا علاوه بر پوشش خبری وسیع این رویدادها، امکان مصاحبه و پیگیری سوژه های دیگر در سطح مقامات کشوری نیز برای خبرنگاران شهرستان فراهم شود.

 

تنها خبری که از این رویداد منعکس شده، خبر روابط عمومی فرمانداری سرخس می باشد که به صورت کاملا خلاصه تنظیم و منتشر شده است و نمی تواند به بسیاری از نیازها و سوالات خبری دیگر پاسخ بدهد.

انتهای پیام/ع