آمادگی کامل بخش مرزداران سرخس برای پذیرایی از ۱۰۰۰۰ زائر پیاده امام رضا (ع)
آمادگی کامل بخش مرزداران سرخس برای پذیرایی از ۱۰۰۰۰ زائر پیاده امام رضا (ع)
شهردار مزداوند از آمادگی کامل بخش مرزداران سرخس برای پذیرایی از ده هزار زائر پیاده امام رضا علیه السلام شهرستان سرخس خبر داد.

علی اکبر اکبری در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس با بیان اینکه بخش مرزداران سرخس برای پذیرایی از ده هزار زائر پیاده امام رضا علیه السلام آمادگی کامل دارد، گفت: تمام مدارس را با امکانات کامل آماده کرده ایم تا زائران بتوانند با کمال آرامش در مسیر حرکت کنند و نگرانی بابت اسکان نداشته باشند.

 

شهردار مزداوند سرخس در ادامه خاطرنشان کرد: در همین راستا تعداد ۴ کانکس سرویس بهداشتی با ۴۴ چشمه در مسیر حرکت زائرین قرار داده ایم و توانستیم این کانکس ها را با رایزنی با معاونت زیارت استانداری به شهرستان اختصاص بدهیم.

 

دبیر ستاد زائرین بخش مرزداران شهرستان سرخس افزود: در انتهای حوزه استحفاظی شهرستان سرخس در دو راهی صالح آباد برای اولین بار توانستیم میقات الرضا علیه السلام را ایجاد کنیم تا در جهت موضوعات فرهنگی و رفاهی زائران آقا علی بن موسی الرضا کارهای موثری انجام داده باشیم.

 

اکبری در پایان تصریح کرد: پیش بینی می کنیم در ایام پایانی ماه صفر حدود ده هزار زائر از سرخس به سمت مشهد مقدس حرکت کنند که این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

انتهای پیام/