دومین سمینار نانو در سرخس برگزار شد
دومین سمینار نانو در سرخس برگزار شد
مدیر آموزش و پرورش سرخس گفت: با هدف آگاه سازی دانش آموزان و نسل جوان با علم نانو و دستاوردهای آن در عرصه های مختلف، سمینار نانو در دبیرستان آزادگان شهر سرخس برگزار شد.

عباس دادمحمدی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با اشاره به اهمیت برگزاری چنین سمینارهایی گفت: با توجه به کاربرد علم نانو در تمامی عرصه ها، آموزش آن به دانش آموزان ضروری است.

 
مدیر آموزش و پرورش سرخس افزود: آموزش و پرورش سرخس در راستای تحقق بخشی به سند تحول بنیادین نظام آموزشی بر آن شد، تا این سمینار را برگزار کند و در آینده نیز این سمینارها در سطح گسترده تری برگزار می شود.

 

عرب کریمی مسئول پژوهشگاه آموزش و پرورش سرخس و مسئول برگزاری این سمینار نیز به خبرنگار نسیم سرخس، گفت: در راستای افزایش اطلاعات و دانش روز دانش آموزان سرخسی این سمینار را برگزار کردیم.

 

مسئول پژوهشگاه آموزش و پرورش سرخس افزود: ۶۰۰ دانش آموز از مقاطع متوسطه اول و دوم در این سمینار شرکت داشتند و آموزش هایی از طرف یکی از مدرسان تهرانی که دارنده مقام اول جشنواره خوارزمی است به دانش آموزان ارائه شد.

 
فناوری نانو علمی است که تقریبا در تمامی حوزه ها وارد شده و کاربردهای فراوان دارد؛ نانو تکنولوژی، بخشی از آینده نیست بلکه تمام آینده بوده و این تکنولوژی در حال نفوذ در تمام عرصه ها و علوم است.

 
نانو تکنولوژی توانمندی تولید مواد، ابزارها و سیستم های جدید را با در دست گرفتن کنترل در سطوح مولکولی و اتمی و استفاده از خواص دارد که در آن سطوح ظاهر می شوند.

انتهای پیام/