خطر نفوذ ۸۰ بار توسط رهبر معظم انقلاب هشدار داده شده است/ اتهام زنی به بسیج بستر نفوذ را فراهم می کند
خطر نفوذ ۸۰ بار توسط رهبر معظم انقلاب هشدار داده شده است/ اتهام زنی به بسیج بستر نفوذ را فراهم می کند
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به 80 بار هشدار رهبر معظم انقلاب درباره خطر نفوذ دشمن، گفت: اتهام زنی به بسیج بستر نفوذ را فراهم می کند.

حسین امینی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، با بیان اینکه بسیج آماده دفاع از دستاوردهای انقلاب و مقابله با هرگونه توطئه دشمن است، گفت: بسیج کمر بسته انقلاب بوده و رمز موفقیت بسیج ولایت پذیری است.

 

کارشناس مسائل سیاسی افزود: از الزامات ولایت پذیری تبعیت عملی از ولایت و اتصال و هماهنگی در خلقیات، روحیات، روش ها، گفتار و عمل و تبیین استدلالی وعلمی زیبایی های ولایت برای مردم است.

 

امینی دشمن شناسی و خطر نفوذ را از دغدغه ها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب دانست و تصریح کرد: در راس دشمنان ایران اسلامی، استکبار جهانی قرار دارد و از ابتدای امسال ۸۰ بار مقام معظم رهبری خطر نفوذ را هشدار داده اند.

 

وی با بیان اینکه بخشی از رسالت بسیج، رصد، شناسایی و خنثی سازی توطئه دشمنان است، اظهار کرد: امروز هم بسیج وظیفه دارد، عرصه های نفوذ دشمن را شناسایی، افشاگری، بصیرت افزایی و خنثی کند.

 

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: یکی از عرصه های نفوذ تغییر باورها و اعتقادات مسئولان و دست کاری در افکار مردم با استفاده از ابزار رسانه ها و ماهواره است.

 

امینی شکل دوم نفوذ را از طریق مذاکرات انجام می شود که دشمن به بهانه مذاکرات هسته ای به دنبال اعمال نفوذ در بخش های مختلف کشور است.

 

وی جابجایی دوست و دشمن و عدم مرزبندی با دشمنان را از دیگر راه های نفوذ عنوان کرد و افزود: وقتی با دشمن عکس یادگاری و با او دست می دهیم و رقیب را شریک فرض کنیم، شریک هم می آید و مایملک را به غارت می برد.

 

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان بسیجی گفت: اتهام زنی به بسیج بستر نفوذ را فراهم می کند و حاشیه سازی ها به پروژه نفوذ دشمن کمک می کند.

 

امینی ناچیز نشان دادن توان داخلی و بزرگ نمایی مشکلات را از دیگر راه های نفوذ، عنوان کرد و ادامه داد: عدم اینکه استقلال غیر ممکن است و لزوم وابستگی به بیگانگان به عنوان مثال بگوییم، خزانه خالی است و برد موشکی اقتدار نمی آورد و وارد کردن مدیران اقتصادی به کشور، امید بخشی نیست بلکه بازی در میدان دشمن است.

 

وی تصریح کرد: یکی دیگر از اشکال نفوذ مدیریت متولیان امور کشور است، یعنی طبق نقشه دشمن عمل کنیم، مثلا فلان مسئول با رسانه ضد انقلاب مصاحبه کند و همان ادبیاتی که آن ها دوست دارند را به کار ببرد.

 

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: ورود به مدیریت تصمیم سازان و حلقه های کارشناسی از اهداف دشمن در پروژه نفوذ است.

 

امینی در پایان خاطرنشان کرد: مجهز شدن به بصیرت، سلاح تقوا، آمادگی روزافزون و تبعیت از ولایت و رهبری می تواند دشمن را در عرصه نفوذ، مانند دیگر عرصه ها ناکام و مایوس کند.

انتهای پیام/