اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند تفکر بسیجی و روحیه جهادی است/ کمرنگ شدن تفکر بسیجی در بین مسئولان دلیل بر زمین ماندن اقتصاد مقاومتی/ دولت برای حل مشکل اشتغال از توان بسیج استفاده کند
اجرای اقتصاد مقاومتی نیازمند تفکر بسیجی و روحیه جهادی است/ کمرنگ شدن تفکر بسیجی در بین مسئولان دلیل بر زمین ماندن اقتصاد مقاومتی/ دولت برای حل مشکل اشتغال از توان بسیج استفاده کند
نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر بعد از سه سال از ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب می گذرد و هیچ اقدامی برای اجرای آن صورت نگرفته، به دلیل کمرنگ شدن تفکر بسیجی در بین مسئولان است.

احمد سجادی در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس، درباره نقش بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی گفت: بسیج فرهنگ ساز مقاومت است و این را تمام ملت های مسلمان و مظلوم جهان می دانند.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی افزود: معمار بسیج و تفکر بسیجی حضرت امام روح الله بود، که تشکیل آن برگرفته از درس ها و عبرت های عاشورای حسینی است.

 

سجادی خاطرنشان کرد: بسیج، فرهنگ مقاومت را در ایران اسلامی و بعد از آن درتمامی جهان پایدار کرد.

 

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی همچنین به نقش بسیج در اجرای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی به یک تفکر نیاز دارد و آن هم تفکر بسیجی و روحیه جهادی است.

 

وی تصریح کرد: اگر بعد از سه سال از ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب می گذرد و هیچ اقدامی برای اجرای آن صورت نگرفته، به دلیل کمرنگ شدن تفکر بسیجی در بین مسئولان است.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با «تفکر اداری» نمی توان اقتصاد مقاومتی را اجرایی کرد، خاطرنشان کرد: تفکر اداری برای اجرای اقتصاد مقاومتی پیشبرنده نیست و تنها راه حل آن داشتن تفکری بسیجی است.

 

سجادی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی، یک میدان رزم است، عنوان کرد: برای ورود به این میدان رزم باید تفکری بسیجی و روحیه ای جهادی داشت، تفکری که در سال های ۵۹ تا ۶۹ مصداق های آن وجود داشت.

 

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی ادامه داد: اجرای اقتصاد مقاومتی با خودبینی، رانت و باندبازی عملی نمی شود و باید نگاه مان در اجرای آن، یک نگاه ملی باشد.

 

وی با بیان اینکه نگاه بسیج، نگاهی دوران زا است، خاطرنشان کرد: بهترین راهکار اجرای اقتصاد مقاومتی استفاده از توان و پتانسیل بسیج است، چون بسیج نگاهی درون زا دارد.

 

نماینده مردم سرخس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نگاه دولتمردان به اقتصاد، نگاه به بیرون است، اذعان کرد: اگر دولت از توان بسیج استفاده کند، بسیاری از مشکلات کشور به خصوص مشکل اشتغال حل می شود.

 

سجادی در ادامه به پروژه نفوذ دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن در پروژه نفوذ به دنبال مسئولانی در بدنه نظام است که در تلاشند، اشرافی گری و عافیت طلبی را ترویج کنند و امید دشمن هم به همین مسئولان است.

 

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی تصریح کرد: تغییر تفکر مسئولان به سمت رفاه زدگی و عافیت طلبی یکی از اهداف دشمن در پروژه نفوذ است، همان اشرافی گری و عافیت طلبی که امروز گریبان بسیاری از نظام ها را گرفته است.

 

وی ادامه داد: نفوذی ها، امروز به دنبال این هستند که یک اقلیت تاثیرگذار در مجلس خبرگان رهبری داشته باشند، یعنی اگر مسئولی در سخنانش ارکان نظام را زیر سوال برد، این اقلیت تاثیر گذار در بیرون مجلس خبرنگان نیز بیانیه صادر کنند و از آن سخنان حمایت کنند.

 

نماینده سرخس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمن در پروژه نفوذ، به دنبال این است که دوباره مجلسی، مانند مجلس ششم شکل بگیرد تا مقاومت مردم را سست و تفکر بسیجی را کمرنگ کند.

 

سجادی اظهار کرد: امروز متاسفانه برخی از اساتید دانشگاه ها نیز پروژه نفوذ دشمن را توهم می خوانند، مانند زمانی که می گفتند شبیخون فرهنگی در کار نیست و این خیلی خطرناک است.

 

سخنگوی مجمع نمایندگان خراسان رضوی در پایان با اشاره به اینکه امروز فرهنگ و تفکر بسیجی در تمام ملت ایران اسلامی وجود دارد، خاطرنشان کرد: بسیجی مرد میدان های سخت و ناممکن است و تا فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه وجود داشته باشد، دشمن جرات تعرض به نظام اسلامی را نخواهد داشت.

انتهای پیام/