دانایی: شهر سرخس الگوی مناسبی برای ایجاد فضای کسب و کار ندارد/ خواجه: اقدامات جهادی شهرداری در آسفالت معابر قابل تقدیر است/ داوری: بیشتر شوراهای محلات شهر سرخس فعال شده است/ سیستانی: مطالبه اهالی شهرک پیامبر اعظم (ص) برای آسفالت معابر این شهرک
دانایی: شهر سرخس الگوی مناسبی برای ایجاد فضای کسب و کار ندارد/ خواجه: اقدامات جهادی شهرداری در آسفالت معابر قابل تقدیر است/ داوری: بیشتر شوراهای محلات شهر سرخس فعال شده است/ سیستانی: مطالبه اهالی شهرک پیامبر اعظم (ص) برای آسفالت معابر این شهرک
ظهر امروز یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر سرخس در محل این شورا در شهرداری سرخس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، ظهر امروز یکصد و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر سرخس در محل دفتر این شورا در شهرداری سرخس برگزار شد.

 

در این جلسه موضوعات احداث گلخانه در محل شهرداری با همکاری بخش خصوصی، شورای محله ها، بهبود فضای کسب و کار در شهر سرخس و پیگیری برنامه های کمیسیون فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

حمیدرضا داوری رئیس شورای اسلامی شهر سرخس درباره احداث گلخانه در شهرداری سرخس گفت: با توجه به فضای موجود در شهرداری سرخس برای احداث ۱۸ گلخانه، با راه اندازی آن می توان ۱۸ فرصت شغلی ایجاد کرد.

 

وی افزود: برای راه اندازی این گلخانه ها باید از افراد متخصص در حوزه های مرتبط در این زمینه استفاده کرد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر سرخس تصریح کرد: شهرداری می تواند یکی از این گلخانه ها را برای تولید محصول مورد نیاز خود در اختیار داشته باشد و مابقی را به افراد متقاضی متخصص، برای کمک به ایجاد اشتغال واگذار کند.

 

داوری همچنین درباره راه اندازی شورای محله ها در شهر سرخس گفت: در بیشتر مساجد سطح شهر سرخس، شورای محله فعال شده است.

 

در این جلسه خیر الله دانایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر سرخس نیز با بیان اینکه شهر سرخس الگوی مناسبی برای ایجاد فضای کسب و کار ندارد، گفت: برای ایجاد فضای کسب و کار در شهر سرخس باید ابتدا الگویی موفق ارائه کنیم.

 

وی همچنین در خصوص واگذاری برخی فعالیت های شهرداری به بخش خصوصی تصریح کرد: برای واگذاری فعالیت های شهرداری به بخش خصوصی، باید ضمانت نامه های قوی برای اجرای کار از این بخش گرفته شود.

 
صادق خواجه دیگر عضو شورای اسلامی شهر سرخس گفت: اقدامات جهادی اخیر شهرداری سرخس در آسفالت معابر سطح شهر و جاده کشتارگاه برای رفاه عزاداران حسینی جای تقدیر دارد.

 
فرمانده سپاه سرخس نیز برای پیگیری سالن ورزشی بانوان واقع در پارک آزادگان در جلسه علنی شورای اسلامی شهر سرخس حضور یافت.

 
حجت الاسلام غلیرضا سیستانی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سرخس نیز در این جلسه گفت: راه اندازی شورای محله ها و پیگیری مشکلات و معضلات آن از طریق دریافت پیشنهادات اعضای این شورا در دستور کار این کمیسیون است.

 

وی افزود: کوچه های بلوار شهید بهشتی، به نام این شهید بزرگوار به زودی پلاک گذاری می شود.

 

عضو شورای اسلامی شهر سرخس در ادامه به مطالبه اهالی شهرک پیامبر اعظم (ص) از شهرداری سرخس اشاره کرد و افزود: با توجه به مطالبات اهالی شهرک پیامبر اعظم (ص)، شهرداری نسبت به آسفالت و یا تسطیح معابر این شهرک برای پیشگیری از مشکلات فصل زمستان اقدام کند.

 

در این جلسه همچنین تقی علیپور عضو شورای اسلامی شهر سرخس از عضویت در کمیسیون ماده ۱۰۰ استعفا داد.

 

کمیسیون ماده ۱۰۰ سه عضو، یک نماینده از اعضای شورای اسلامی شهر سرخس، یک نماینده از دادگستری و یک نماینده از دولت دارد که مشکلاتی از جمله، تجاوز به حریم، ساختمان های بدون پروانه و یا ساخت و سازهای خارج از اسناد را پیگیری و درباره آن ها اظهار نظر می کتد.

انتهای پیام/