برق برخی مناطق شهر سرخس قطع شد
برق برخی مناطق شهر سرخس قطع شد
برق برخی مناطق شهر سرخس در پی وقوع تند باد شدید با شدت 90 کیلومتر در ساعت در این شهرستان قطع شد.

به گزارش خبرنگار نسیم سرخس، دقایقی پیش برق برخی مناطق شهر سرخس در پی وزش تند باد شدید که سرعت آن به ۹۰ کیلومتر در ساعت می رسید در این شهرستان قطع شد.

 

هادی مهدی زاده، رئیس اداره برق شهرستان سرخس در گفتگو با خبرنگار نسیم سرخس درباره قطعی برق در سرخس گفت: قطعی برق در برخی مناطق شهر سرخس به دلیل تاثیر تندباد بر خط اصلی برق شهرستان بوده است که با توجه به آمادگی همکاران اداره برق سرخس، در عرض نیم ساعت برق مناطقی از شهر که برق آنها قطع شده بود، وصل شده است.

 

رئیس اداره برق شهرستان سرخس گفت: اداره برق شهرستان سرخس برای هرگونه حادثه آماده است و همکاران ما در سه شیفت کاری خدمت رسانی می کنند.

 

مهدی زاده در پایان بیان کرد: کارگروه بحران و تعمیرات در اداره برق شهرستان سرخس فعال است.

 

بر اساس این گزارش اکنون سرعت وزش باد کاهش پیدا کرده است و شاهد پدیده بارش باران در شهرستان سرخس هستیم.

 

پیش از این نیز یک کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفته بود: ساعتی قبل تندبادی با سرعت ۹۰ کیلومتر در ساعت، شهرستان سرخس را درنوردید.

وی اعلام کرده بود: وزش باد نسبتا شدید تا شدید از صبح امروز مناطق مختلف خراسان رضوی را فرا گرفته و از عصر امروز شدت یافته است و همچنان ادامه دارد.

 

زهرا آهنگرزاده افزود: وزش باد شدید همچنان تا اواخر امشب در خراسان رضوی ادامه دارد و در برخی از شهرستانها مانند سرخس، نیشابور و مشهد همراه با گرد و خاک گزارش شده است.

 

او با بیان اینکه سرعت وزش باد در شهر مشهد در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز به ۵۴ کیلومتر در ساعت رسید گفت: وزش باد در نیمه شمالی خراسان رضوی که تا اواخر وقت امشب ادامه دارد، همراه با بارش باران است.

انتهای پیام/ع